מכבי תל אביב פתחה את החצי השני של העונה עם יציאתה למשחק החוץ באצטדיון נתניה נגד הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-19 בליגת הבורסה לניירות ערך.

אחרי התיקו במשחק נגד בית"ר ירושלים המאמן ולדימיר איביץ' החליט לערוך שני שינויים בהרכב. דור מיכה וצ'יקו אופואדו שבו להרכב הפותח על חשבונם של אבי ריקן ואיתי שכטר.

מחצית ראשונה

מכבי שלטה במשחק מהרגע הראשון, אך הבעיטה הראשונה לשער של חדרה הייתה בדקה ה-15 כשאנריק סבוריט ניסה את כוחו בבעיטה שעלתה מעל לשער.

בדקה ה-21 צ'יקו אופואדו רשם החמצה ענקית אחרי מסירה של סבוריט שהעמידה אותו חופשי בתיבת החמש, אך הוא בעט על גופו של השוער. בהמשך ההתקפה, אופואדו נגח כדור שהרים ג'ראלדש מצד ימין ונגח פנימה. תחילה השופט פסק על נבדל, אך בתום בדיקת VAR הכריע השופט על שער. 0:1 למכבי.

מכבי המשיכה להחזיק בכדור וחיפשה לכבוש את השני. יונתן כהן כמעט והצליח להפתיע את אג'ידה, אך השוער של חדרה היה במקום. בסיום המחצית הראשונה מכבי ירדה ביתרון 0:1. 

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. בדקה ה-50 מכבי רשמה את ההזדמנות הראשונה בבעיטה חופשית של אצילי שמצאה את אג'ידה מוכן. דקה לאחר מכן, מתפרצת של רעננה הסתיימה בשער של רועי אזיקרי שנפסל בטענת נבדל גם אחרי בדיקת ה-VAR.

עומר אצילי היה קרוב בפעולה אישית לעלות את הצהובים ליתרון כפול, אך אחרי שזרק את המגן שלו דווקא הבעיטה לא פגעה במסגרת. 

בדקה ה-67 ערך איביץ' את החילוף הראשון של הצהובים במשחק. איתי שכטר נכנס על חשבונו של צ'יקו אופואדו במטרה לרענן את החלק הקידמי.

הגשם השוטף הקשה על הנעת כדור מדוייקת בשתי הקבוצות וככל שחלפו הדקות רעננה החלה להחזיק יותק בכדר בניסיון למצוא את שער השיוויון. בדקה ה-80 גם דור מיכה פינה את מקומו לטובת אבי ריקן. 

בזמן שרעננה חיפשה את שער השיוויון מכבי ניסתה לנצל את התקפות המעבר וההגנה המדוללת של המארחים, אך הזדמנויות של אמאדור וריקן לא מצאו את המסגרת. 

שוינפלד, שנכנס בדקה ה-86, כמעט וכבש בנגיעה הראשונה שלו בכדור אך אג'ידה הצליח להדוף את הנגיחה שלו לקרן. טיבי ניצל את כדור הקרן השני כשעלה מעל להגנת חדרה וכבש את הראשון שלו העונה. 0:2 למכבי!

מאז נובמבר 2014 איתן טיבי לא כבש והערב, אחרי שכבש נגח את השני פנימה איתן טיבי רשם עוד נקודה היסטורית בקריירה שלו, כשבדקה ה-90 נגח את השני שלו במשחק והשלישי. 0:3 למכבי!

זו גם תוצאת הסיום. מכבי שמרה על פער 4 הנקודות בצמרת ממכבי חיפה.