10 שנים…
מסגרת: גביע הטוטו
אצטדיון: רמת גן
קהל:
תאריך: 13.01.10
בית"ר ירושלים – מכבי תל אביב 0-1

10 שנים בדיוק לפני ששתי הקבוצות נפגשות בליגה הערב נפגשו שתי הקבוצות באצטדיון ר"ג למשחק במסגרת חצי גמר גביע הטוטו. אחרי שהדיחו את אשדוד עם ניצחון 0-5 ברבע הגמר ושבועיים לאחר הניצחון 3-4 על בית"ר בבלומפילד בליגה, הגיעו אבי נמני וחניכיו למפגש נוסף מול הבית"רים מהבירה. ברק יצחקי שכבש שער במספרת בבלומפילד שוב פתח בחוד ההתקפה של בית"ר י-ם, אך היה זה דווקא חברו להתקפה טוטו תמוז שכבש את השער היחיד במשחק, סיים את דרכה של מכבי במפעל והעלה לגמר את חניכיו של שום יצחק.

מכבי ת"א: לירן שטראובר, דור מלול, רונלד ראלדס, ליאור ג'אן, רוני גפני, שרן ייני (ציון צמח), גיז'רמו ישראלביץ' (יוסי שבחון), תמיר כחלון (מאור בוזגלו), אנדריי קומאץ', יובל אבידור (איביצ'ה אילייב), איליה יבוריאן.
מאמן: אבי נמני
שופט: לירן ליאני

20 שנים…
מסגרת: ליגת העל
אצטדיון: ראשון לציון.
קהל: 6,000
תאריך: 13.01.00
עירוני ראשל"צ – מכבי ת"א 0-0

כהמשך ישיר לסוף שנת 1999, המילניום החדש לא האיר פנים לאברם גרנט וחניכיו שחטפו הפסד 1-3 צורב מבית"ר ירושלים באצטדיון ר"ג רק שבוע אחד קודם לכן. לאחר שישה הפסדי ליגה רצופים, הדרימה מכבי ת"א עד ראשל"צ במטרה לבלום את המומנטום השלילי במפגש עם קבוצתו המוכשרת של אלישע לוי. אבי פיטוסי, ניסן קפטה, אודי כבודי ודני אלברט, לא הצליחו להזיז את הרשת מאחורי לירן שטראובר. בעוד שאנדז'יי קוביקה, לירון בסיס, גיא צרפתי, כפיר אדרי ובן לוז שהוחלף במחצית השנייה על ידי אופיר חיים, ניסו ולא הצליחו להכניע את שגיא שטראוס בשער ראשל"צ. תוצאת ה-0-0 בסיום אמנם בלמה באופן רשמי את רצף ההפסדים אך שלחה את 6000 הצופים הביתה מאוכזבים באותה המידה.

מכבי ת"א: לירן שטראובר, פליקס חלפון, גדי ברומר, מייקל אמנלו, דדי בן דיין, גז'גוז' ודזינסקי, גיא צרפתי, כפיר אדרי, בן לוז (אופיר חיים), לירון בסיס, אנדז'יי קוביקה.
מאמן: אברם גרנט.
שופט: אסף קינן

30 שנים…
מסגרת: הליגה הלאומית
אצטדיון: אצטדיון רמת גן
קהל: 20,000
תאריך: 13.01.90
מכבי ת"א – מכבי חיפה 0-1

מעודדים מהניצחון 0-1 על שמשון ת"א בדרבי הקטן של תל אביב, אירחו חניכיו של ניסים בכר באצטדיון רמת גן את מוליכת הטבלה מכבי חיפה. אורי מלמיליאן שכבש את השער היחיד במשחק נגד שמשון, עשה זאת שוב חמש דקות מהפתיחה כשהכניע את שוער חיפה גיורא אנטמן בבעיטה חזקה מ-20 מ'. הניצחון על חיפה הוריד את הירוקים מפסגת הטבלה בעוד שחניכיו של ניסים בכר שייצאו למשחק חוץ בווסרמיל במחזור הבא, הצטרפו לדבוקת הצמרת.

מכבי ת"א: משה מרכוס, אבי כהן 'הירושלמי', מנשה שמעונוב, מיקי כהן, חי קרייס (ענבר מוספי), אבי אל חי, אורי מלמיליאן, אלון נתן, ארז לולו, מוטי איווניר, מאיר מליקה.
מאמן: ניסים בכר
שופט: אריה פרוסט

40 שנים…
מסגרת: הליגה הלאומית
אצטדיון: בלומפילד, יפו
קהל: 6,000
תאריך: 12.01.1980
מכבי ת"א – מכבי יפו 3-1

במשחקו השני של צבי רוזן מאז החליף את ניסים בכר בעמדת המאמן, אירחה מכבי תל אביב את מכבי יפו באצטדיון בלומפילד כשהיא לא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים. משה גולדנברג העלה את מכבי ליתרון מוקדם כשהכניע את אריה ביתן כבר בדקה התשיעית אך שמעון לוק השווה עבור היפואים בדקה ה-23. משה אוננה השלים מהפך כשהעלה את האורחים ליתרון שמונה דקות לאחר ההפסקה ואלי שכטר חתם את תוצאת המשחק כשכבש את השלישי לזכות יפו בדקה ה-82. הפסד רביעי למכבי ת"א לאחר 15 מחזורי ליגה.

מכבי ת"א: עמנואל 'מנו' שוורץ ז"ל (משה מרכוס), אורי סלימן, אבי ירושלמי, יהודה קצב, מנחם 'מיקו' בלו, ירון עוז, אלון קפלן (רמי מרציאנו), יהודה גרגיר, משה גולדנברג, ויקי פרץ, בני טבק.
מאמן: צבי רוזן
שופט: אריה פרוסט

50 שנים…
מסגרת: הליגה הלאומית
אצטדיון: בלומפילד, יפו
קהל: 15,000
תאריך: 17.01.1970
מכבי ת"א – בני יהודה 0-1

שבוע לפני הדרבי התל אביבי הגדול בו הביסה מכבי את הפועל 0-5, אירחו חניכיו של דוביד שוייצר ז"ל את בני יהודה ומאמנה נחום סטלמך ז"ל. 15,000 הצופים שהגיעו לדרבי הקטן בבלומפילד, ראו בדקה ה-35 את גיורא שפיגל כובש את השער היחיד במשחק כשהכניע את שוער בני יהודה שמואל מליקה שהצטרף לזהובים ממכבי חמש שנים קודם לכן, וחזר למכבי שנתיים אח"כ. 

מכבי ת"א: מיקי מיכאלי, אברהם שטמברג, צביק'ה רוזן, מאיר נמני ז"ל,  מנחם 'מיקו' בלו, שלמה ג'רבי (עזרא עוזרי), רחמים טלבי, ניסים בכר, גיורא שפיגל, דוד קרקו, דרור בר נור.
מאמן: דוביד שוויצר ז"ל
שופט: שמואל הנדוורג ז"ל