6.1: מכבי חיפה – מכבי ת"א, 20:15 בסמי עופר 
מכבי תפתח את השנה החדשה במשחק גדול בחיפה. שחקניו של ולדימיר איביץ' ייפגשו את הטוענת לכתר בקרב בין המוליכה לקבוצה במקום השני בליגת הבורסה לניירות ערך, שמחזיר לקדמת הבמה גם את היריבות מול הירוקים, שהגיעה לשיאה במהלך שנות ה-90. 

7.1: פתיחת חלון ההעברות 
מלבד מה שקורה על המגרש, חודש ינואר ידוע כמעניין גם בגלל שוק ההעברות התוסס. חלון ההעברות הראשון של 2020 יינעל ב-6 בפברואר – האם מכבי תבצע שינויים בסגל? את כל זה תוכלו לדעת ראשונים. איך? הורידו/עדכנו את האפליקציה הרשמית בחינם, פתחו את ההתראות וכמובן המשיכו לעקוב אחר הרשתות החברתיות והאתר הרשמי של המועדון.

13.1: מכבי ת"א – בית"ר ירושלים, 20:15
גם המשחק השני של החודש יהיה בפרופיל גבוה במיוחד כאשר מכבי תארח את הקבוצה הירושלמית, שנמצאת בכושר טוב ופותחת את 2020 כשהיא במקום השלישי במרחק של 8 נקודות מהפסגה. המיקום הסופי בו ייערך המשחק ייקבע בהמשך בהתאם להחלטת בית הדין של ההתאחדות. 

18.1: הפועל חדרה – מכבי ת"א, 19:50 בנתניה
אחרי שתשחק בשני משחקים מרכזיים במהלך השבוע, מכבי תשוב לפעילות במוצ"ש וגם לאיצטדיון בנתניה בו תתארח אצל הקבוצה של שרון מימר במסגרת המחזור ה-19 של ליגת הבורסה לניירות ערך.

25.1: מכבי ת"א – מ.ס אשדוד, 19:50 בבלומפילד
שחקניו של ולדימיר איביץ' יסגרו את החודש במשחק ביתי מול החבורה מעיר הנמל במסגרת המחזור ה-20. במפגש הקודם שנערך באיצטדיון הי"א מכבי ניצחה 0:1 הודות לשער מאוחר יחסית של צ'יקו אופואדו.