אחרי שאיבדו נקודות במשחק האחרון נגד בית"ר ירושלים מכבי תל אביב תתארח בשבת (19:50) בנתניה נגד הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-19 בליגת הבורסה לניירות ערך. עוד לפני המשחק התייחס המאמן ליריבה שלטענתו שיפרה את היכולת שלה מהסיבוב הראשון.

"אני זוכר את המשחק האחרון נגד חדרה", אמר איביץ'. "זה היה משחק 'קשה עבורנו לא הצלחנו להבקיע שער ולנצח. שיחקנו במחצית השנייה יותר טוב מבראשונה אבל זה קורה וזה כדורגל. בשנה וחצי אנחנו הפסדנו משחק אחד בלבד בליגה. זה נורמלי בשבילי בכדורגל שלפעמים מאבדים נקודות. אף אחד לא היה מרוצה מזה במיוחד ששיחקנו נגד חדרה בבית אבל זה נורמלי ולא טראגי".

על המשחק הקרוב אמר: "אני יודע שהמשחק נגד חדרה יהיה קשה יותר מזה ששיחקנו נגדם בסיבוב הראשון. הם קבוצה טובה יותר היום מזו ששיחקנו נגדה בסיבוב הראשון. הם ספגו פחות וכבשו יותר שערים. זה אומר שזו קבוצה מאוד מאורגנת וזה יהפוך את המשחק הזה לקשה יותר ונצטרך לתת 100 אחוז כדי לנצח את המשחק הזה". 

איביץ' נשאל על היכולת של החלק הקדמי בסיכום שער היריבה בבעיטות מחוץ לרחבה וענה: "במשחק נגד בית"ר היו לנו שתי בעיטות טובות מרחוק. אנחנו עובדים על זה אבל יש משחקים שאין הרבה הזדמנויות. לא הייתי אומר שזה טעות אלא לפעמים זה לא קורה במשחקים. אנחנו מנתחים את זה ומדברים על זה עם השחקנים ורוצים תמיד לשפר".

על מה שצפוי בחודש ינואר הוסיף: "אני לא יכול לומר כלום על מה שצפוי להיות בינואר או מצבם של שחקנים. אם יגיעו הצעות טובות על שחקנים זה טבעי שיהיו כאלה שירצו לעזוב ושהמועדון ירצה להרוויח. אני לא יודע על משהו כזה עד עכשיו נצטרך לחכות ולראות".

למרות איבוד הנקודות במשחק נגד בית"ר, ששיחקה עם 10 שחקנים מחוץ לאצטדיון, המאמן התעקש להשאיר את התוצאה מאחור ולהתרכז ביריבה מחדרה: "גם במשחק האחרון נגד חדרה הם שיחקו עם 10 שחקנים מאחורי הכדור. אמרתי שעכשיו הקבוצה הזו טובה יותר בהתקפה ויכולה להיות מסוכנת בחלק הקדמי".

המאמן התבקש להתייחס גם למצב הפצועים: "דור פרץ עד עכשיו עקבנו אחרי הטיפול שעבר בחוץ לארץ ועכשיו אנחנו ניתן את המקסימום והוא מקצוען ונותן 100 אחוז כל יותר וכולם יודעים כמה הוא חסר לקבוצה ונקווה שיחזור בקרוב. כולנו מקווים ששגם ניקוליץ, יוכל לשחקן איתנו בקרוב. נצטרך לחכות לאישור של הרופא בספרד ונקווה לקבל אותו בקרוב כדי לראות איך יגיב והאם יוכל לעבוד איתנו או לעשות משהו אחר".