לאחר ההצלחה הגדולה באירוח טורניר החורף הבינלאומי לנוער בשנתיים האחרונות, מועדון מכבי ת״א גאה לארח גם השנה את הטורניר – בפעם השלישית ברציפות. אקדמיית הנוער של המועדון אירגנה את הטורניר בו ישתתפו קבוצות נוער מחו״ל כמו קריסטל פאלאס, אקסלסיור רוטרדם וגראסהופרס ציריך. בנוסף גם קבוצות הנוער של בית״ר ירושלים והפועל באר שבע יקחו חלק בטורניר שיתקיים בתאריכים 23-25 בינואר, במתחם האימונים PenguinPickUp שבקריית שלום.

לקראת הטורניר נעשה היכרות קצרה עם הקבוצות המשתתפות. אחת מהן, וכזו שתיקח חלק בטורניר בפעם השנייה ברציפות, היא קבוצת הנוער של קריסטל פאלאס האנגלית. בזירה המקומית היא משתייכת אל הליגה המקצוענית לפיתוח עד גיל 18 כחלק מהמחוז הדרומי. נכון לעכשיו הקבוצה ממוקמת במקום ה-5 בליגה, כשבמאזנה 7 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ו-5 הפסדים.

אחד משחקני הקבוצה הצעירה, הקשר ברנדון פייריק, ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת במשחק הפרמייר ליג נגד נוריץ' שנערך ב-1.1.2020.

אם מדברים על שחקני קבוצת הנוער באקדמיית הנוער של פאלאס, אז מי שטופח בה עד ממש לא מזמן הוא המגן הימני ארון וואן-ביסאקה (22) שמככב העונה בסגל הקבוצה הבוגרת של מנצ׳סטר יונייטד ונחשב לאחד משחקני ההגנה המבטיחים של הכדורגל האנגלי. 

שחקנים מפורסמים נוספים שגדלו בקבוצה במהלך העשור האחרון הם: 

ווילפריד זאהה (כנף ימין, 27) – משחק באופן קבוע בהרכב הקבוצה הבוגרת של קריסטל פאלאס בליגה האנגלית. יש לו 22 הופעות העונה כשבמאזנו 3 כיבושים ו-3 בישולים.

וויקטור מוזס (כנף ימין, 29) – נמכר לקבוצת צ׳לסי האנגלית ומושאל כיום לפנרבחצ׳ה הטורקית. במהלך הקריירה מוזס שיחק במדי קריסטל פאלאס, וויגאן, צ׳לסי, ליברפול, סטוק סיטי ווסטהאם. סה״כ 58 הופעות בצמפיונשיפ, 220 הופעות בפריימר ליג ו-20 הופעות בליגה הטורקית. בנוסף לקשר יש 37 הופעות בנבחרת ניגריה בה כבש 12 שערים.

נתניאל קליין (מגן ימני, 28) – נמכר לקבוצת ליברפול האנגלית. השחקן שכרגע משתקם מפציעה שספג בקיץ האחרון, שיחק במהלך הקריירה כ-122 משחקים במדי קריסטל פאלאס בצ׳מפיונשיפ ועוד 185 הפועות בפרמייר ליג במדי סאותהמפטון, בורנמות וליברפול יחדיו.