לאחר ההצלחה הגדולה באירוח טורניר החורף הבינלאומי לנוער בשנתיים האחרונות, מועדון מכבי ת״א גאה לארח גם השנה את הטורניר – בפעם השלישית ברציפות. אקדמיית הנוער של המועדון אירגנה את הטורניר בו ישתתפו קבוצות נוער מחו״ל כמו קריסטל פאלאס, אקסלסיור רוטרדם וגראסהופרס ציריך. בנוסף גם קבוצות הנוער של בית״ר ירושלים והפועל באר שבע יקחו חלק בטורניר שיתקיים בתאריכים 23-25 בינואר, במתחם האימונים PenguinPickUp שבקריית שלום.

לקראת הטורניר נעשה היכרות קצרה עם הקבוצות המשתתפות. אחת מהן, וכזו שתיקח חלק בטורניר בפעם השנייה ברציפות, היא קבוצת הנוער של אקסלסיור רוטרדם ההולנדית. בזירה המקומית היא משחקת בליגה הראשונה בהולנד וסיימה את החצי הראשון של העונה במקום ה-7 בטבלה. בשנה הקודמת הקבוצה עברה דרך יפה במסגרת הגביע ההולנדי כשניצחה בדרך קבוצות כמו פיינורד וטוונטה אך נכנעה בשלב חצי הגמר לאייאקס.

שחקנים מפורסמים שגדלו בקבוצה:

רובין ואן פרסי (חלוץ) – בגיל 5 החל את דרכו באקדמיית הנוער של אקסלסיור. כשהגיע לגיל 16 הוא עבר לאקדמיית הנוער של פיינורד בה הוא גם ערך את הופעת הבכורה בקבוצת בוגרים. לאחר 5 שנים בקבוצה ההולנדית הוא עבר לארסנל מהליגה האנגלית, בה ערך 278 הופעות וכבש 132 שערים בכל המסגרות. בעונת 2012/13 הוא עבר למנצ׳סטר יונייטד בה רשם 105 הופעות עם 58 שערים. בשנים הבאות החלוץ המשיך את דרכו בפנרבחצ׳ה הטורקית ולבסוף חזר לפיינורד.

מוניר אל חמדאווי (חלוץ) – גדל באקדמיית הנוער של אקסלסיור וגם שיחק במדי הקבוצה הבוגרת במשך 4 עונות בהן רשם 80 הופעות ו-36 שערים בכל המסגרות. בהמשך הקריירה החלוץ שיחק בקבוצות כמו: דרבי קאונטי, אלקמאר, אייאקס, פיורנטינה ומלאגה. סה״כ במהלך הקריירה רשם 135 שערים ב-298 הופעות.

לואיג׳י ברואינס (קשר התקפי) – הצטרף אל אקדמיית הנוער של אקסלסיור בגיל 6 ועבר את כל הקבוצות במחלקה עד לקבוצה הבוגרת בעונת 2004/05. במהלך הקריירה הקשר שיחק בפיינורד, רד בול זלצבורג, ניס ולבסוף חזר אל קבוצת נעוריו אקסלסיור רוטרדם. במהלך הקריירה ברואינס שיחק 294 משחקים בהם כבש 33 שערים. הוא עדיין חלק מהקבוצה הבוגרת ובמקביל משמש כמאמן הקבוצה עד גיל 13 של המועדון.