לאחר ההצלחה הגדולה באירוח טורניר החורף הבינלאומי לנוער בשנתיים האחרונות, מועדון מכבי ת״א גאה לארח גם השנה את הטורניר – בפעם השלישית ברציפות. אקדמיית הנוער של המועדון אירגנה את הטורניר בו ישתתפו קבוצות נוער מחו״ל כמו קריסטל פאלאס, אקסלסיור רוטרדם וגראסהופרס ציריך. בנוסף גם קבוצות הנוער של בית״ר ירושלים והפועל באר שבע יקחו חלק בטורניר שיתקיים בתאריכים 23-25 בינואר, במתחם האימונים PenguinPickUp שבקריית שלום.

לקראת הטורניר נעשה היכרות קצרה עם הקבוצות המשתתפות. אחת מהן, וכזו שתיקח חלק בטורניר בפעם הראשונה, היא קבוצת הנוער של גראסהופרס ציריך השוויצרית. 

הקבוצה הבוגרת של המועדון היא המעוטרת ביותר בשוויץ כשבמאזנם 27 אליפויות. כיום הקבוצה נמצאת במקום ה-2 בטבלה והיא שיתפה העונה עד כה כ-6 שחקנים שגדלו באקדמיית הנוער שלהם. קבוצת הנוער גראסהופרס נמצאת כרגע במקום ה-4 בטבלה כשהם משתפים בעיקר שחקנים משנתון צעיר יותר (U17).

אוהדי מכבי כבר נתקלו בשם הקבוצה השוייצרית בעבר בזכות מונאס דאבור, שגדל במחלקת הנוער של הצהובים ושיחק בבוגרים כשנתיים וחצי. בפברואר 2014 חתם דאבור בקבוצה השוויצרית בה שיחק שנתיים וחצי, הוא ערך 89 הופעות וכבש 26 שערים. בהמשך דרכו שיחק ברד בול זלצבורג (אוסטריה), סביליה (ספרד) וכיום בהפונהיים (גרמניה).

שחקנים שגדלו במועדון:

שאני טאראשאג׳ (חלוץ 24) – גדל באקדמיית הנוער של גראסהופרס אליה הצטרף בגיל 13, הוא ערך את הופעת הבכורה בבוגרים בגיל 19.  החלוץ שיחק עונה וחצי במדי הקבוצה בה רשם 9 כיבושים ב-37 הופעות. בינואר 2016 קבוצת אברטון האנגלית רכשה אותו בחוזה ארוך טווח ל-4.5 שנים. המועדון האנגלי השאיל את טאראשאג׳ לאורך השנים למועדונים: איינטרכט פרנקפורט (גרמניה) ואמן (הולנד).

נדים בג׳רמי (קשר התקפי 20) – השחקן הצעיר שגדל באקדמיית הנוער של המועדון השוויצרי שיחק 3 עונות בקבוצה הבוגרת בה רשם 6 שערים ב-74 הופעות. בתחילת עונת 2019/20 הקשר הצעיר עבר בהשאלה עם אופציה לרכישה לקבוצת אמפולי מהליגה השנייה באיטליה.

שחקן העבר יוהאן ווגל (קשר) –  גראסהופרס הייתה קבוצת הבוגרים הראשונה של ווגל בה החל את דרכו בעונת 92/93. ורשם 136 הופעות בליגה השוויצרית. בהמשך דרכו הוא שיחק 6 עונות עבור פ.ס.וו. איינדהובן בה רשם 169 הופעות. בעונת 2005/6 רשם 14 הופעות במדי מילאן האיטלקית ולאחר מכן שיחק בבטיס הספרדית ובלקבורן האנגלית.