אחרי ה-3:4 המדהים על מכבי חיפה, מכבי תל אביב תשוב מחר (שני, 20:15) לאיצטדיון סמי עופר. הפעם הצהובים יארחו את בית"ר ירושלים באיצטדיון החיפאי בעקבות עונש רדיוס והיום (ראשון) ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר המאמן ולדימיר איביץ'. 

"אני מסכים שזה משחק קשה מאוד", אמר איביץ', "זו יריבה טובה מאוד ששיפרה הרבה דברים, עם שחקנים טובים ומאמן טוב ששיפר את המשחק שלהם. במשחק אחד ניצחנו מולם, במשחק אחד הפסדנו. אני מצפה למשחק קשה יותר מבעבר, יש להם שחקנים טובים בכל חלקי המגרש ובטוח שזה יהיה משחק קשוח".

על השערים שספגה הקבוצה במחזור שעבר:
"עבורנו חריג לספוג 3 שערים, הם הגיעו לאחר טעויות שלנו. מצבים נייחים שהגנו לא נכון. במיוחד השער הראשון והשני. אנחנו צריכים לשפר דברים כפי שקורה בעבודה שלנו. מתקדמים ממשחק למשחק כדי לשמור על מה שצריך ולשפר את מה שצריך. אנחנו רוצים להשתפר בכל משחק ועובדים על זה". 

על השיפור בכמות שערי הזכות:
"בתחילת העונה לא היתה לנו סטטיסטיקה כזו אבל גם היו שחקנים שהיו פצועים. ברור ששחקנים שחזרו נתנים לנו איכות. אחרים ששיחקו בעבר ניסו ועשו את שלהם. גם אז יצרנו הרבה מצבים. הבעיות עבורנו הן כשאנחנו לא יוצרים, כשיוצרים הרבה מצבים קורה גם שמחמיצים לפעמים. בכדורגל צריך להיות מרוכז בכל מצב, כי הרבה פעמים אי אפשר ליצור כל כך הרבה הזדמנויות בכל משחק".

על שמועות שפורסמו לגבי העברות:
אני לא יודע, אני לא קורא עיתונים ושומע על זה בפעם הראשונה עכשיו. בכל מקרה, דברים כאלה אנחנו שומרים לעצמנו"

על איתי שכטר שמרשים לאחרונה:
"אני לא אדבר על היכולות שלו כי אתם מכירים אותן, אני אגיד רק שהוא בחור פנטסטי בתוך חדר ההלבשה ועוזר הרבה גם באספקט הזה"