מכבי תל אביב תעלה מחר על הדשא של איצטדיון סמי עופר ותפגוש במשחק מסקרן את מכבי חיפה למשחק בין הראשונה לשנייה בליגת הבורסה לניירות ערך. היום (ראשון) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בה דיבר הקשר אבי ריקן.

על העניין הרב סביב המשחק
"אנחנו פחות מסתכלים מה קורה מסביב. אנחנו מתרכזים בעצמנו, יש לנו משחק חשוב מאוד והרבה דברים שאנחנו רוצים לעשות, להגיע ולתת את המקסימום. אנחנו מתעסקים בעצמנו כמה שניתן".

איך התחושות?
"ההרגשה טובה, אנחנו מגיעים אחרי שני ניצחונות ומאוד בטוחים בעצמנו. יודעים שהיריבה בכושר טוב ושיהיה משחק קשה ומאוד מעניין. כמובן שאנחנו רוצים לנצח מחר"

על היכולת שלו לאחרונה
"אני לא אוהב לדבר על עצמי אבל אני עובד קשה ואהיה זמין תמיד כשיצטרכו אותי. אני שמח שקיבלתי צ'אנס ואעשה הכל כדי לעזור לקבוצה".

יכולות להיות הפתעות מבחינה מקצועית?
"זו עבודה של הצוות המקצועי. כמובן שגם מבחינה טקטית ומקצועית זה אתגר לשתי הקבוצות. הדקות הראשונות יהיו מכריעות. אנחנו רוצים להציג יכולת טובה ומאוד בטוחים בעצמנו. כמובן שסמי עופר מלא זו במה נהדרת. כיף לשחק משחקים כאלה ומרגישים את זה גם באווירה ברחוב. כיף להיות חלק ממשחקים כאלה. מרגישים תכונה לקראת המשחק. כמובן שזה משחק מעניין. שתי הקבוצות בכושר טוב ובמצב טוב ויהיה כיף להיות חלק ממשחק כזה".