מכבי תל אביב תתארח מחר (שני, 20:15) אצל מכבי חיפה למפגש פסגה מסקרן במסגרת המחזור ה-17 של ליגת הבורסה לניירות ערך. יממה לפני המשחק באיצטדיון סמי עופר קיימה היום הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות בה דיבר המאמן ולדימיר איביץ'. 

איביץ פתח את מסיבת העיתונאים עם איחולי החלמה למאמן מ.ס אשדוד רוני אוואט: "אני רוצה לתמוך קודם כל בקולגה שלי שעובר כמה ימים פחות קלים, רוני אוואט, שעבר ניתוח ולשלוח לו מכאן חיזוקים".

לקראת חיפה:
"ברור שיהיה משחק מעניין לכולם. אנחנו מכינים את עצמנו כדי לנצח במשחק ונעשה את הטוב ביותר שלנו כדי שה יקרה".

משחק כזה מנצחים עם מוח או כוח?
"כל משחק מנצחים עם המוח".

אתה צופה שיהיו הפתעות אצל שתי הקבוצות?
"בכדורגל כל משחק מביא איתו משהו חדש, אנחנו מכינים את המשחק שלנו, הם את שלהם ונראה מחר אם יהיו הפעות משני הצדדים. אנחנו יודעים פחות או יותר איך הם ישחקו וההיפך. נראה מחר איך נגיב, איך הם יגיבו ומי השחקנים שיפתחו". 

על חשיבות הפער
"אנחנו לא חושבים על הפער בטבלה יש הרבה משחקים לפנינו והרבה נקודות להילחם עליהן. זה משחק על 3 נקודות. המטרה שלנו היא לקחת 3 נקודות כמו בכל משחק. עבורי חשוב להכין את הקבוצה, שכולנו ניתן 100 אחוז עבור המטרה. אנחנו צריכים להיות מוכנים לכל פרט כדי להיות טובים יותר מהיריבה שלנו ולנצח".

זה משחק שמרגישים לפניו יותר לחץ?
"לא. לפני משחקים כאלה לא צריך להגיד הרבה".

איך אתה רואה את חיפה לעומת השנה שעברה?
"חיפה שיפרה את הסגל שלה בהשוואה לשנים קודמות. יש לה הרבה שחקנים איכותיים, מאמן שנמצא איתם מעל לשנה. זה חשוב. זה משהו שעזר להם להשיג את התוצאות עד כה. ברור שהם טובים יותר מאשר בשנה שעברה".

על הסגל של מכבי
"יש לנו הרבה שחקנים ואנחנו משתמשים בהם. אני חושב שהשתמשנו בכל השחקנים, חלק יותר וחלק פחות. נורמלי שכשאתה במפעל אחד בלתי אפשרי להשתמש בכולם. אני עוקב אחרי השחקנים, היכולת שלהם, העבודה שלהם. ההחלטה מי ישחק מושפעת מהמשחק, מהמצב שלהם ומההרגשה שלי. עבורי לא קל להחליט מי יפתח ומי יהיה בספסל. זו המציאות וכולנו צריכים לתת הכל. אנחנו מקצוענים".