לאחר הזכיה הגדולה בטורניר החורף הבינלאומי בשבוע שעבר, קבוצת הנוער של המועדון פוגשת כעת את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשמנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-7. במפגש הראשון בין הקבוצות מכבי גברה על נתניה 1:3 באצטדיון העירוני בנס ציונה. מאמן מכבי ביצע מספר שינויים בהרכב כשרווה אסייג חזר אל עמדת החלוץ המרכזי, רותם יצקר בקישור ועומר יצחקי בעמדת הבלם.

ההרכב המלא: בן מוסאיוף, גיא יצחקי, עומר יצחקי, איתי בן חמו, מייקל מור, נדב נידם, שי בלחסן (שקד נבון, 62), רותם יצקר (אפק ספיר נבות, 60), רווה אסייג (אור רוייזמן, 71), פארפה גויאגון ורונן חנצ׳יס.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה טובה עבור מכבי, כבר בדקה ה-5 הצהובים איימו ראשונים על השער. שי בלחסן חטף כדור במרכז ומצא בצד ימין את פארפה גויאגון, הקשר חתך למרכז ושחרר בעיטה חלשה שנקלטה אצל שוער היריבה, תומר צרפתי.

כעבור דקה בלחסן קיבל את הכדור באגף ימין והרים כדור מצוין אל מרכז הרחבה, רונן חנצ׳יס התרומם גבוה אך הנגיחה שלו הלכה מעל השער. בדקה ה-8 נתניה איימה בפעם הראשונה על השער, בעיטה מחוץ לרחבה של רועי מרדכי נהדפה על ידי מוסאיוף.

בדקה ה-17 הצהובים חזרו לאיים על השער. פארפה נתן כדור עומק לרווה אסייג שבעט בנגיעה אל השער, אך שוב צרפתי היה במקום להדוף. בדקה ה-25 שוב חנצ׳יס היה קרוב לכבוש, בעיטה חופשית שלו פגשה את הרשת החיצונית.

בדקה ה-28 נתניה עלתה ליתרון בניגוד למתרחש על המגרש. בעיטה מחוץ לרחבה של עמית יעקב מצאה את הרשת. 0:1 לנתניה.

בדקה ה-37 בלחסן בעט כדור חופשי מ-20 מטרים אל המסגרת, צרפתי הדף לקרן. לאחר 4 מכבי כמעט ומצאה את השיוויון, מייקל מור שחרר בעיטה מרחוק שפגשה את הקורה.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה עם הזדמנות לזכות נתניה. הרמה מצד ימין הגיעה אל עמרי גאנדלמן שנגח מקרוב מעל השער. בדקה ה-53 החניכים של אליעזר בן אהרון כמעט והשוו את התוצאה. כדור שהורחק על ידי הגנת נתניה הגיע אל פארפה שבעט מסף הרחבה אך הכדור חלף סנטימטרים מהקורה.

בדקה ה-56 שוב הצהובים היו קרובים לכיבוש, הפעם גיא מזרחי שחרר בעיטה שבפגעה במשקוף השער.

עשרים דקות של כדורגל חלפו, נתניה בעיקר הסתגרה מאחורי הכדור כשהצהובים ניסו לייצר מצבי הבקעה. בדקה ה-76 שקד נבון, שנכנס כמחליף, הרים כדור מצד ימין אל ראשו של חנצ׳יס שנגח החוצה.

בדקה ה-82 סוף סוף הגיע השיוויון. נבון נתן כדור עומק נהדר לחנצ׳יס שבעט לפינה השמאלית פנימה. מכבי השוותה ל-1:1.

בדקה ה-85 נתניה החזירה את היתרון. בעיטה מחוץ לרחבה נבלמה אצל עומר יצחקי, הריבאונד הגיע אל עמית תקתוק שבעט מקרוב פנימה. התוצאה נשארה עד הסיום 1:2 לזכות נתניה.