3.2 (שני): מכבי תל אביב – הפועל רעננה, 20:15 בבלומפילד
בעיצומו של המאבק הלוהט בצמרת, הלו"ז העמוס של האלופה ימשיך עם משחק ביתי ביום שני הקרוב. השחקנים של ולדימיר איביץ' ינסו להגדיל לפחות זמנית את הפער בפסגה ל-8 נקודות והדחיפה שלכם חשובה מתמיד. כדי ללוות את מכבי ב-3 משחקי הבית עד הפלייאוף לחצו על הבאנר לרכישת חבילת כרטיסים משתלמת.

6.2: סגירת חלון ההעברות
חלון ההעברות השני והאחרון של העונה הנוכחית ייסגר ממש בעוד כמה ימים. מומלץ מאוד לעקוב אחרי האפליקציה הרשמית של המועדון ולפתוח את האופציה לקבלת התראות כדי להתעדכן ראשונים על כל מה שקורה בקבוצה. 

8.2 (שבת): הפועל חיפה – מכבי ת"א, 19:50 בסמי עופר
התגעגעתם? אחרי ששיחקה בחודש האחרון פעמיים באיצטדיון החיפאי, מכבי תגיע פעם נוספת לסמי עופר, הפעם למשחק חוץ נגד האדומים במסגרת המחזור ה-23 של ליגת הבורסה לניירות ערך. כזכור, בסיבוב הקודם גברה מכבי 0:3 על חיפה בבלומפילד, במה שהיה אחד המשחקים היותר טובים שלנו העונה. 

16.2 (ראשון): מכבי ת"א – הפועל קריית שמונה, 20:15, בבלומפילד
לאחר משחק החוץ בחיפה מכבי תשוב לרצף של שני משחקי בית רצופים בבלומפילד. הראשון שבהם יהיה נגד הקבוצה הצפונית שהעונה נאבקת בחלק התחתון של הטבלה ותגיע במטרה לשפר עמדות לפני הפלייאוף. 

24.2 (שני): מכבי ת"א – הפועל ת"א, 20:15 בבלומפילד
180 דקות לפני שהעונה הסדירה תסתיים (מחזור 25) מכבי תזכה לארח את הדרבי השני של העונה. אחרי ה-0:3 הגדול בדרבי הקודם, הצהובים ישאפו כמובן לשמור על ההגמוניה העירונית ועל הדרך לעבור ללא תקלות עוד משוכה בדרך למאני טיים של העונה. 

המועד הסופי של משחק החוץ נגד מכבי נתניה במחזור ה-26 טרם נקבע וכמובן שיפורסם בהמשך.