קבוצת הנוער של המועדון נסעה צפונה למפגש עם הפועל קרית שמונה במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל לנוער. במחצית המשחק כשהתוצאה 1:2 לזכות מכבי, ובעקבות תנאי מזג האוויר, שופט המשחק קבע כי תנאי המגרש אינם מאפשרים קיום משחק כדורגל והוא סיים את המשחק.

ההרכב המלא: בן מוסאיוף, גיא יצחקי, עומר יצחקי, איתי בן חמו, מייקל מור, ניב ברקוביץ׳, עמרי רם, נדב נידם, רווה אסייג, פארפה גויאגון ורונן חנצ׳יס.

מחצית ראשונה
המשחק יצא לדרך כשהמגרש היה יחסית מוצף בעקבות מזג האוויר הסוער. מכבי הייתה זאת ששלטה ברוב שלבי המחצית כשהיא איימה מספר פעמים על השער של הקריה.

פארפה גויאגון בעט פעמיים מחוץ לרחבה אך שוער קרית שמונה הדף את הכדור. לאחר מכן גם ניב ברקוביץ׳ ורונן חנצ׳יס בעטו גם הם מחוץ לרחבה, אך שוב השוער הצליח למנוע מהצהובים לעלות ליתרון.

בדקה ה-26 רונן חנצ׳יס קיבל את הכדור מחוץ לרחבה והוא שחרר בעיטה אל המסגרת, הכדור פגע בשוער קרית שמונה ונכנס פנימה אל השער. 0:1 למכבי.

בדקה ה-28 עמרי רם בעט מחוץ לרחבה, הכדור הגיע אל רווה אסייג  שהיה  קרוב אל השער, הוא בעט אל המסגרת אך הכדור נבלם על קו השער בגלל השלוליות, אסייג רץ אל הכדור ודחק אותו פנימה. 0:2 למכבי.

רגע לפני הירידה למחצית קרית שמונה הצליחה לחזור אל המשחק, כדור רוחב פגע בבלם הצהובים, עומר יצחקי, ונכנס פנימה. 1:2 למכבי.

לקראת העליה למחצית השנייה שופט המשחק קבע כי תנאי המגרש אינם ראויים לקיום משחק כדורגל והוא סיים את המשחק.