השבוע לפני

10 שנים…
מסגרת: ליגת העל
אצטדיון: בלומפילד, יפו
קהל: 15,000
תאריך: 22.02.10
מכבי תל אביב – הפועל תל אביב 4:2

אל הדרבי התל אביבי הגדול אותו אירחה באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל הגיעה מכבי תל אביב עם רצף של שבעה ניצחונות ליגה. רק שמול מכבי התייצבו שחקניו של אלי גוטמן שפתחו בבליץ ועלו ליתרון של 0-3 כעבור חצי שעה משערים של מהראן לאלא (17), איתי שכטר (21) ודאגלס דה סילבה (30). אבי נמני ערך חילוף כפול בדקה ה-35 כשמאור בוזגלו ואנדריי קומאץ' נכנסו במקומם של גיז'רמו ישראלביץ' ותמיר כחלון. שלוש דקות אח"כ צימק יובל אבידור ל-1-3 אבל שכטר (65) כבש את הרביעי והשלים צמד פרטי. בוזגלו (77) העניק תקווה לקאמבק כשהכניע את שוער הפועל וינסנט אניימה אך שריקת הסיום של מאיר לוי השלימה ערב עגום והפסד 2-4.     
מכבי ת"א: לירן שטראובר, יובל שפונגין, ניסו קפילוטו, רונאלד ראלדס, שרן ייני, רוני גפני, ליאור ג'אן (עימנואל מאיוקה), גיז'רמו ישראלביץ' (אנדריי קומאץ'), תמיר כחלון (מאור בוזגלו), יובל אבידור, איליה יבוריאן.
מאמן: אבי נמני
שופט: מאיר לוי

20 שנים…
מסגרת: ליגת העל
אצטדיון: הרצליה.
קהל: 3,500
תאריך: 26.02.00
מכבי הרצליה – מכבי ת"א 1:3

תוצאת התיקו 1-1 נגד הפועל ירושלים באצטדיון ר"ג שבוע קודם לכן הראתה שהניצחונות בדרבי על הפועל (0-2) ועל מכבי חיפה (1-2) היו כנראה הבלחות בעונת 1999/00. קבוצתו של אברם גרנט לא נסעה רחוק מידי כשהתייצבה למשחק ליגה במסגרת המחזור ה-26 מול מאמן צעיר שכיכב בשורותיה עד לא מזמן – אלי דריקס. סטפאן שאלוי ההונגרי העלה את הרצליה ליתרון 14 דקות מהפתיחה ואיתן מזרחי שהגיע גם הוא מבית"ר ירושלים הכפיל את היתרון סמוך למחצית. אולג נדודה כיכב בשורות המארחים ואלון אופיר (66) הגדיל את יתרונה של הרצליה כשהכניע את לירן שטראובר בפעם השלישית במשחק. פליקס חלפון אמנם צימק ל-1-3 בדקה ה-75 אבל שוער הרצליה מאיר כהן לא נכנע שוב עד לסיום ודריקס הנחיל לגרנט וחניכיו את הפסדם ה-11 העונה.    
מכבי ת"א: לירן שטראובר, פליקס חלפון, מרקו בלבול (גדי ברומר), מייקל אמנלו, דדי בן דיין, כפיר אדרי, אלכסיי קוסולאפוב (אנדז'יי קוביקה), גז'גוז' ודז'ינסקי, גיא צרפתי, דוד רביבו (אופיר חיים), אלכסנדר קוסירין
מאמן: אברם גרנט.
שופט: מאיר לוי

30 שנים…
מסגרת: הליגה הלאומית
אצטדיון: בלומפילד, יפו
קהל: 7,000
תאריך: 24.02.90
מכבי תל אביב – הפועל כפר סבא 0:2

שבוע לאחר ההפסד 3-1 בשכונת התקווה, אירחה מכבי ת"א את הפועל כפ"ס באצטדיון בלומפילד למשחק ליגה במסגרת המחזור ה-20 בליגה הלאומית. אלחנדרו קניג שכבש את השער המצמק נגד בני יהודה העלה את מכבי ליתרון מוקדם כשהכניע בדקה השלישית את שוער כפ"ס עופר נוסובסקי. מאמן מכבי ניסים בכר הכניס את מאיר מליקה כמחליף במקומו של מוטי איוניר והחלוץ הצעיר הבטיח את הניצחון בדקה ה-83 כשחתם את התוצאה.
מכבי ת"א: משה מרכוס, אבי כהן 'הירושלמי', ליאור רוזנטל, אבי אל חי, ג'קי צרפתי, מיקי כהן, ארז לולו, אלון נתן (ענבר מוספי), מוטי איווניר (מאיר מליקה), אורי מלמיליאן, אלחנדרו קניג.
מאמן: ניסים בכר
שופט: אריה פרוסט

40 שנים…
מסגרת: הליגה הלאומית
אצטדיון: בלומפילד, יפו
קהל: 5,000
תאריך: 23.02.80
מכבי ת"א – הפועל כפ"ס 1:1

לאחר שתי תוצאות תיקו 0-0 רצופות נגד מכבי נתניה ובית"ר ירושלים, אירחה מכבי ת"א את הפועל כפ"ס באצטדיון בלומפילד למשחק במסגרת המחזור ה-21 של עונת 1979/80. מול מאמן מכבי ת"א צביקה רוזן התייצב הכפר סבאי שלמה שרף שראה את קבוצתו עולה ליתרון בדקה ה-43 משער של אבנר גולסה, אביו של קשר מכבי ת"א – אייל גולסה. מוישיק שוויצר הכניע את שוער כפ"ס ששון בדקה ה-84 וכפה חלוקת נקודות שלישית ברציפות.
מכבי ת"א: משה מרכוס, אורי סלימן, אבי ירושלמי, אברהם לוי, מנחם 'מיקו' בלו (אלון קפלן), מאיר נמני ז"ל, יהודה גרגיר (ירון עוז), מוישיק שוויצר, משה גולדנברג, בני טבק, ויקי פרץ.
מאמן: צבי רוזן
שופט: יעקב שיינר

50 שנים…
מסגרת: הליגה הלאומית
אצטדיון: בלומפילד, יפו
קהל: 18,000
תאריך: 21.02.1970
מכבי תל אביב – הפועל חיפה 0:1

18,000 צופים כמעט ומילאו את אצטדיון בלומפילד למשחק נגד הפועל חיפה שבהרכבה כיכבו יוחנן וולך, אבה גינדין ויצחק אנגלנדר. לאחר מחצית מאופסת ללא שערים, עזרא עוזרי הקפיץ את הקהל ביציעים כשהכניע את שוער האורחים יחיאל המאירי והעניק לדוביד שוויצר ז"ל וחניכיו ניצחון 0-1.  

מכבי ת"א
: מיקי מיכאלי, מיכאל גרשוביץ', צביק'ה רוזן, שלום שקווה (מאיר נמני ז"ל), מנחם 'מיקו' בלו, עזרא עוזרי, רחמים טלבי, ניסים בכר, גיורא שפיגל, דוד קרקו, דרור בר נור (אלי סנדלר).
מאמן: דוביד שוויצר ז"ל
שופט: אוטו פריד ז"יל