פרי גיים 
העונה הסדירה בליגת הבורסה לניירות ערך מתקרבת לסיום והערב (שבת) מכבי תל אביב עמדה בפני מבחן נוסף, כשהתארחה אצל הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-23. 

מכבי הגיעה למשחק מהמקום הראשון וכשהיא נהנית מיתרון של 5 נקודות על פני השנייה מכבי חיפה, שתשחק רק ביום שני – באיצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים. איביץ' נאלץ להסתדר הפעם ללא דן גלזר שמושעה בעקבות צבירת כרטיסים צהובים ובמקומו פתח ב-11 אבי ריקן. איתי שכטר קיבל את המקום בחוד על חשבון צ'יקו אופואדו. 

מהעבר השני, הפועל חיפה נמצאת בתקופה טובה והגיעה לאחר שני ניצחונות רצופים. הקבוצה של שרון מימר העלתה את מאזנה ל-31 נקודות, שערב המחזור מיקמו אותה  בפלייאוף העליון (מקום 6). המארחת חסרה את גידי קאניוק, אקס מכבי, שמושעה גם כן בשל צבירת כרטיסים צהובים. אצל מימר הובילו את החוד עדן בן בסט ויאקוב סילבסטר. 

מחצית ראשונה
המשחק יצא לדרך על משטח רטוב וחלק בעקבות הגשם שירד בחיפה בדקות שלפני השריקה. אחרי כ-10 דקות של גישושים מכבי נכנסה למשחק ובדקה ה-16 גם כמעט כבשה עם בעיטה של ריקן שחלפה ליד העמוד. 6 דקות לאחר מכן חיפה הגיעה למצב מצוין כשפדידה חדר לרחבה, אבל יציאה נהדרת של טננבאום באחד על אחד מנעה שער.  

 הצהובים המשיכו להיות מסוכנים וההזדמנות הבאה (30) היתה שייכת לכהן שבעט החוצה ממצב לא רע לאחר מסירה של סבוריט. בדקה ה-37 מכבי כבר מצאה את הרשת. הפעם כהן היה בתפקיד המבשל עם מסירת עומק מתוזמנת לשכטר. החלוץ עקף את השוער בסטייל וגילגל פנימה מול שער חשוף. 0:1 למכבי. דקה לפני ההפסקה חכמון הצביע על הנקודה הלבנה והעניק פנדל למכבי אבל לאחר איתות משופט ה-VAR ביטל את ההחלטה. 

מחצית שנייה
מכבי נראתה טובה גם בפתיחת המחצית השנייה ובדקה ה-50 גם מצאה את הרשת אחרי מהלך נהדר של ג'ראלדש. אלא שהשופטים פסלו את השער לאחר בדיקה ב-VAR שגילתה נבדל. בדקה ה-62 חיפה התקרבה לשער לאחר קרן והסטה של טאפוקו אבל הרחקה של סבוריט מהקו מנעה כיבוש. 

18 דקות לסיום איביץ' ערך את החילוף הראשון כשהכניס את רוסלן ברסקי במקום מיכה. בדקה ה-80 סבוריט הכניס כדור טוב לכהן שהיה יכול לכבוש את השני ממצב לא קל, אבל בעט החוצה בסופו של דבר. 8 דקות לסיום שכטר זכה לתשואות כשהפך למוחלף השני של מכבי ובמקומו נכנס צ'יקו אופואדו. בדקות הבאות חיפה שלחה יותר ויותר שחקנים קדימה במה שאיפשר למכבי להגיע ללא מעט מצבים מסוכנים, כולל הזדמנות של אופואדו (84) שנעצרה אצל השוער בוריץ'. בדקה ה-88 יונתן כהן פינה מקום לשרן ייני. בתוך תוספת הזמן הפועל חיפה הצליחה להשוות לאחר שנס זמיר מצא את הרשת בצורה דרמטית. בתחילה השער נפסל על ידי הקוון, אבל בדיקה במערכת ה-VAR אישרה את הגול. 1:1 בסיום.