קבוצת הנוער של המועדון פגשה את הקבוצה מעכו במסגרת סיבוב ח׳ של גביע המדינה. בשביל הצהובים מדובר במשחק ה-1 במסגרת גביע המדינה, לעומת זאת עכו שנמצאת בליגה הלאומית לנוער, עברה 3 שלבים עד למשחק הנוכחי. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, ביצע שינוי אחד בהרכב הקבוצה מהמשחק האחרון.  רותם יצקר תפקד בעמדת המגן השמאלי במקומו של עומר יצחקי.

ההרכב המלא: בן מוסאיוף גיא מזרחי, איתי בן חמו, מייקל מור, רותם יצקר, ניב ברקוביץ׳ (אפק ספיר נבות 80׳), יהלי לזר (אור רויזמן 68׳), נדב נידם, רווה אסייג (שקד נבון 75׳), פארפה גויאגון ורונן חנצ׳יס.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בשליטה של הצהובים, אך המצב המסוכן הראשון היה שייך להפועל עכו.  בדקה ה-10 חלוץ הקבוצה השתלט על כדור ברחבה, הוא בעט אל המסגרת ומוסאיוף היה במקום להציל את הכדור ולמנוע את השער.

בדקה ה-14 הצהובים כמעט ועלו ליתרון לאחר מהלך כדורגל נהדר. בעיטת שוער של מוסאיוף הגיעה אל ראשו של פארפה גויאגון שהחליק את הכדור לרונן חנצ׳יס. שחקן הכנף התקדם באגף המשאלי, חלף על פני שחקן הגנה והרים כדור מצוין אל הרחבה, רווה אסייג בעט במספרת אך הכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-17 שוב מכבי איימה על השער, פארפה הכין כדור לנדב נידם שבעט מחוץ לרחבה מעל שהער.  בדקה ה-29 שוב מכבי יצאה להתקפה שכמעט הסתיימה בכיבוש. המגן הימני, גיא מזרחי, חלף על פני שחקן הגנה ונתן כדור רוחב שהגיע אל רווה אסייג, הוא בעט את הכדור אל המסגרת אך הכדור הוסט על ידי מגן עכו לקרן. 

בדקה ה-35 נידם ניסה את מזלו מרחוק, אך הכדור הלך מעל השער. בדקה ה-38 שופט המשחק קבע כי בוצעה עבירה ברחבה על יהלי לזר ושרק לפנדל לזכות מכבי. רונן חנ׳ציס בעט את הכדור לפינה השמאלית אך שוער עכו הדף את הכדור.

רגע לפני הירידה למחצית הצהובים שוב הגיעו אל השער של עכו. פארפה גויאגון קיבל את הכדור במרכז, הוא נתן כדור עומק לחנצ׳יס שחתך למרז ושחרר בעיטה שנהדפה על ידי שוער עכו.

בתוספת הזמן של המחצית הכדור נכנס. כדור קרן הגיע אל חנצ׳יס שהשתלט על הכדור בתוך הרחבה ולאחר מכן בעט כדור חד אל הרשת. 0:1 למכבי.  

מחצית שנייה
גם המחצית השנייה נפתחה בצורה חיובית עבור מכבי. בדקה ה-55 מזרחי נתן כדור רוחב נהדר אל הרחבה, אך רווה אסייג לא הספיק להגיע אל הכדור שחלף על פני הרחבה. 

כעבור שתי דקות (57) מכבי הכפילה את התוצאה. ניב ברקוביץ׳ שלח כדור עומק טוב אל פארפה, הוא הטעה שחקן ברחבה ושחרר בעיטה שמצאה את הרשת. 0:2 למכבי.

בדקה ה-70 שוב מכבי איימה על השער, פארפה החל את המהלך במרכז המגרש, הוא מסר לאגף השמאלי אל אור רויזמן, שנכנס כמחליף. רויזמן התקדם מעט אל תוף הרחבה ובעט את הכדור אל השער, אך הכדור הלך מחוץ למסגרת.

בדקה ה-84 עכו הצילחו לצמק את התוצאה. המהלך התחיל מכדור חוץ בצד ימין, שחקן הכנף של עכו נתן כדור רוחב שהגיע בסופו של דבר אל קשר עכו שבעט מתוך הרחבה פנימה. עכו צימקה ל-1:2.

בדקה ה-90 מכבי סגרה את הסיפור. אפק ספיר נבות, שנכנס כמחליף, מסר את הכדור לפארפה שהחזיר בחזרה אל אפק,  על קו ה-16 הוא שחרר בעיטה ברגל שמאל שמצאה את החיבורים. 1:3 למכבי. גול בכורה לאפק בנוער של מכבי. התוצאה נשמרה כך עד הסיום.