אקדמיית הנוער של המועדון מפעילה שלוחה צפונית במתחם אוניברסיטת ת״א ומקיימת אימונים עבור שנתונים 2015 עד 2006. האדם שמנהל את השלוחה הצפונית הוא רובין וורהול, ההולנדי, שעובד על פי הפילוסופיה של המנהל הביצועי של המועדון, פטריק ואן לוון.

העונה רובין דאג לקיים אימוני בוקר המהווים תוספת עבור קבוצות ילדים א׳ ו-ב׳ (U13 – U14). האימונים המיוחדים מתקיימים בימי שני ורביעי בשעה 7 בבוקר, משך האימון הוא 60 דקות. וורהול הגיע מהולנד שם הוא עבד באופן אינדבדואלי עם שחקנים וכיום הוא משתמש בנסיון שלו על מנת להעביר את התכנים על פי הפילוסופיה של אקדמיית הנוער.

קבלו טעימה מאימוני הבוקר:

האימונים הללו הם תוספת עבור השחקנים הצעירים שבסיום האימון ממשיכים בדרכם אל בתי הספר שלהם. שוחחנו עם וורהול שהרחיב על אימוני הבוקר המיוחדים: ״בחלק הראשון של האימון, כחימום אנחנו מתחילים בחלק טכני, שם אנחנו עובדים על התיאום עם ובלי הכדור. כך אנחנו מפתחים באופן ישיר את החלק הטכני בשחקנים במהלך החימום. לאחר מכן כל שחקן עובד ומתרגל את העמדה האישית שלו על המגרש, כך אנחנו מפתחים את היכולת והתנועה בכל פוזיציה על פי הפילוסופיה של האקדמיה.

במהלך האימון אנחנו עובדים על אלמנטים טכניים, קורדינציה, מסירות, שליטה בכדור, נקודות טקטיות, תנועה וסיומת מול השער. אנחנו מכוונים אל הקצב הגבוה ביותר באספקטים של כדורגל. השחקנים מקבלים אימון אישי לפי העמדה שלהם על מנת להשתפר ולפתח את עצמם. באימון הנוסף, השחקנים נוגעים המון בכדור ומקבלים הכוונה אישית״.

בנוסף שוחחנו גם עם שני נציגים הלוקחים חלק באימוני הבוקר: איתי רוזנקרנץ (ילדים א׳ צפון) ורוי גרש (ילדים ב׳ צפון). השחקנים הצעירים סיפרו לנו על התרומה האדירה שהאימונים הללו מעניקים להם. איתי סיפר לנו כי הוא מאוד מתחבר לאימוני הבוקר: ״אני מגיע עם המון מוטיבציה ומשתדל שלא להפסיד אף אימון. אני מרגיש באימוני הבוקר כמו באימון אישי ולכן אני מצליח לגעת בכדור הרבה יותר ולהשתפר טכנית כמעט בכל המובנים ובעקבות זה להעלות את הביטחון העצמי״.

נציג הקבוצה הצעירה יותר רוי גרש שמשחק במועדון כבר 7 שנים סיפר כי הוא נהנה לקום מוקדם בבוקר ולהגיע אל האימונים: ״האימונים משפרים אותי כשחקן, זה משתלם בסופו של דבר. בנוסף אנחנו מצליחים לשלב את אימוני הבוקר עם הבית ספר כך שזה לא פוגע בלימודים״.