העונה הסדירה בליגת הבורסה לניירות ערך מתקרבת לסיום ובשבת מכבי תל אביב תעמוד בפני מבחן נוסף. המוליכה תתארח אצל הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-23 והיום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. 

"מצפה לנו משחק חזק נגד יריבה קשוחה", אמר איביץ', "כל משחק בליגה קשה כי לא קל לנצח אף אחד. הליגה לא קלה ואנחנו מדברים על קבוצה שעשתה תוצאות טובות במשחקים האחרונים. הם במצב טוב וזה אומר שאנחנו צריכים לתת מאה אחוז כדי לנצח ולקחת 3 נקודות. זה לא קל, אם אני חוזר למשחק הראשון מולם העונה,
ניצחנו 0:3 אבל זה היה משחק קשה נגד קבוצה שיודעת לשחק בשני צידי המגרש. מסוכנת במצבים נייחים. נמצאת בשישייה הראשונה והיא ראויה להיות שם".

על סגירת חלון ההעברות:
"אולי משהו יכול לקרות. נראה". 

על החסרון של גלזר בעקבות כרטיסים צהובים:
"דן שיחק בכל המשחקים עד עכשיו, הוא אחד השחקנים שנותנים לנו הרבה בבניית המשחק ובהגנה. ברור שהוא שחקן חשוב אבל יש לנו סגל של שחקנים שכולם יכולים לשחק וברור שאנחנו יכולים למצוא תחליף".

על העזיבות של עטר ושוינפלד:
"היה תענוג לעבוד עם שניהם. הם עבדו קשה כמו שאר הקבוצה. בכדורגל כשיש סגל גדול חלק מהם לא משחקים, יש תחרות גדולה ושחקנים חושבים על ללכת למקומות אחרים כדי לשחק יותר. זה טבעי ואני מאחל לשניהם כל טוב בחיים ובקריירה. שניהם אנשים טובים שעזרו לנו מאוד עד עכשיו ולא נשכח את מה שהם נתנו למכבי".

על מצב הכשירות של דור פרץ ואורוש ניקוליץ':
"דור פרץ עובד איתנו מעל חודש והוא משתפר. זה תלוי בתחושה שלו מתי הוא יכול להתחיל לשחק. זו לא היתה פציעה פשוטה, דומה לזו שהיתה לניקוליץ' וזה טופל בצורה אחרת. אנחנו מקווים שהוא יהיה במהרה איתנו. מניקוליץ' לא ראינו הרבה בגלל הרבה חוסר מזל. כולם יודעים כמה דור פרץ חשוב למשחק שלנו. הוא מקצוען, בדיוק כמו ניקוליץ'. אני מקווה ששניהם יהיו איתנו במהרה ויעזרו לקבוצה".