מכבי תל אביב תשוב ביום ראשון הקרוב (20:15) לאיצטדיון בלומפילד. הצהובים יארחו את הפועל קריית שמונה למשחק במסגרת המחזור ה-24 של ליגת הבורסה לניירות ערך והיום (רביעי) דיבר במאמן המאמן ולדימיר איביץ' במסיבת עיתונאים לקראת המפגש. 

על ק"ש:
"זו קבוצה שיודעת להחזיק בכדור, נלחמת כדי להישאר בליגה ואנחנו יודעים שמשחקים כאלה נגד קבוצות כאלה לא קלים. בטוח שיהיה משחק קשהף כמו כל משחק, ואנחנו מכינים את עצמנו. המטרה שלנו זהה תמיד – לנצח".

על הקושי של המוליכות לקחת נקודות לאחרונה:
"אני אדבר רק על הקבוצה שלי. אנחנו מכבי ואנחנו חושבים על עצמנו. אין משחקים קלים, לא משנה נגד מי אתה משחק. אם אתה רוצה לנצח אתה צריך להילחם ולהיות חזק יותר מהשנייה הראשונה ועד האחרונה. אם מישהו חושב שיש משחקים קלים – אין סיכוי. זו טעות גדולה. וזה משהו שיכול להטעות וזו הבעיה הכי גדולה. אתה חייב לתת את המקסימום ולהיות מרוכז בכל משחק".

דור פרץ כשיר?
"קיבלתי מידע מהרופא שאנחנו יכולים להשתמש בו מהמשחק הקרוב. אם יהיה איתנו או לא זו שאלה אחרת, אבל הוא בכושר טוב, הוא עובד איתנו וכולנו שמחים כי הוא חשוב מאוד עבורנו".

הפלייאוף השנה יהיה קשה יותר בגלל איכות היריבות?
"זה יקשה על כולם. מצד שני יהיה מעניין, עם משחקים חזקים. תהיה מיני-ליגה ואתה צריך להכין את עצמך כדי לשחק במשחקים קשוחים. כשיגיע הזמן לפלייאוף נתרכז בו, אבל עד אז יש לנו עוד 3 משחקים.

על ההצטרפות של ערן זהבי לאימונים:
"זה תענוג שלנו שהוא עובד איתנו. הוא שחקן שנתן הרבה בעבר למועדון ואין בעיה שיתאמן איתנו על מנת שיישאר בכושר טוב, בעיקר לפני משחקי הנבחרת. הוא יכול לדחוף את השחקנים שלנו בצורה טובה לעבודה קשה ולהצלחה".