אחרי הפסקה של 4 שנים, מכבי תל אביב תשוב לארח מחר (שני, 20:15) דרבי באיצטדיון בלומפילד. הצהובים יפגשו את הפועל תל אביב למשחק המרכזי של המחזור ה-25 בליגת הבורסה לניירות ערך והיום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות, בה התייחס המאמן ולדימיר איביץ' למשימה שצפויה ולו ולשחקניו מול היריבה העירונית. 

"זה משחק חשוב מאוד, כמו זה שלפניו וזה שאחריו", אמר איביץ', "המטרה שלנו היא לנצח והמסר שלנו לאוהדים הוא שניתן מאה אחוז מהדקה הראשונה ועד האחרונה כדי להשיג 3 נקודות".

על הדרך בה קבוצות אחרות משחקות נגד מכבי:
"אנחנו יודעים שכל הקבוצות בישראל רוצות לנצח אותנו, אני מבין את זה. זה הגיוני. אני מקווה שעד סיום העונה תהיה להם את אותה מוטיבציה ואני מקווה שלנו תהיה את המוטיבציה שלנו".

על חשיבות המשחק:
"זו לא הפעם הראשונה ולא האחרונה שמשחקים נגד הפועל או מועדונים אחרים מהשישייה הראשונה בליגה. יש לנו עוד משחקים עד לסיום העונה ובטוח שזה יהיה משחק קשה. יש לנו יריבה שנמצאת בכושר טוב, יודעת להגן ולהתקיף ובטוח שלשתי הקבוצות תהיה מוטיבציה לשחק כדורגל טוב ולנצח. אני מקווה שהקבוצה הטובה יותר תנצח. אנחנו יודעים על מה אנחנו משחקים ומה אנחנו רוצים לעשות".

לאחר מכן הוסיף הסרבי: "צריך סבלנות, לחשוב על הרבה דברים במהלך המשחק, במיוחד במשחק כמו מחר, עם שתי קבוצות קשוחות. הפרטים הקטנים יהיו חשובים".

דור פרץ ישחק מחר?
"נראה. הוא איתנו, עובד איתנו, הוא אחרי פרק של שיקום ונראה מחר".