הפועל ק"ש – מכבי ת"א ׳שחר׳ – המשחק הופסק במחצית 2:1 (נוער)
קבוצת הנוער של המועדון נסעה צפונה למפגש עם הפועל קרית שמונה במסגרת המחזור ה-19 בליגת העל לנוער. במחצית המשחק כשהתוצאה 1:2 לזכות מכבי, ובעקבות תנאי מזג האוויר, שופט המשחק קבע כי תנאי המגרש אינם מאפשרים קיום משחק כדורגל והוא סיים את המשחק. לסיקור המלא לחצו כאן.

בית"ר טוברוק – מכבי ת"א ׳עודד׳ 3:2 (נערים א׳)
לאחר הניצחון 0:2 במחזור אמצע השבוע נגד מ.ס.ע אשדוד. הצהובים המשיכו את המומנטום החיובי נגד טובורק במסגרת המחזור ה-17 בליגה. החניכים של אורי דוד ירדו למחצית ביתרון של 0:1 בזכות שער של דור תורג׳מן מהדקה ה-7. במחצית השנייה מכבי הכפילה את התוצאה בדקה ה-54 מרגליו של שון עדרי אך טוברוק הצליחה להשוות מצמד שערים (60׳ ו-70׳). בדקה ה-85 שון עדרי השלים צמד וקבע את תוצאת הסיום 2:3 לזכות מכבי שנותרו בראש הטבלה.

מכבי ת"א ׳אלי פוקס׳ – עירוני נשר 0:5 (נערים ב׳)
לאחר פגרת הנבחרת עד גיל 16, קבוצת נערים ב׳ חזרה אל הליגה ובגדול. הצהובים חגגו נגד הקבוצה מנשר במסגרת המחזור ה-20 של הליגה. כבשו לזכות מכבי: עידו מזרחי, בר לין ואוסקר גלוך (שלושער). החניכים של אסי הבר נותרו במקום ה-2 בטבלה.

מכבי ת"א ׳אלדד׳ – ע. מודיעין 0:4(נערים ג׳)
קבוצת נערים ג׳ אירחה את הקבוצה ממודיעין במסגרת המחזור ה-17 בליגה. הצהובים השיגו ניצחון ביתי בזכות השערים של: ניקיטה אלכסיינקו ואושר ברוכים (שלושער).

 

שאר משחקי אקדמיית הנוער נדחו על ידי ההתאחדות לכדורגל עקב מזג האוויר החורפי.