קשה היה שלא לראות את הבעת האכזבה על שחקני מכבי תל אביב שיצאו מחדר ההלבשה בסיום התיקו 1:1 הדרמטי בסמי עופר נגד הפועל חיפה. אחרי שכבר היום עם 3 נקודות בידיים שלהם ספגה מכבי שער שיוויון שאושר על ידי הואר אחרי טענה לנבדל וכל זה דקה לפני השריקה לסיום המשחק.

"אנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה", אמר המגן, אנדרה ג'ראלדש שגם שער שלו נפסל בטענה לנבדל. "אם ננתח את כל המשחק מגיע לנו יותר מנקודה אחת אבל לא ידענו להרוג את המשחק ואיבדנו שתי נקודות". 

על השאלה אם מכבי הגיעה שאננה למשחק אמר: "אני לא חושב ששיחקנו עם ביטחון עצמי מופרז. נלחמנו עד לסיום. כבר כבשנו פה שער בדקה האחרונה. זה יכול לקרות. כשמובילים 0:1 צריכים לנסות להבקיע את השני והשלישי. לא הצלחנו לכבוש שער נוסף וספגנו בדקה ה-93 ככה שהיה כבר קשה לנצח".

על האווירה בחדר ההלבשה: "כמובן שאנחנו מאוכזבים כי איבדנו שתי נקודות בדקה האחרונה. על הדשא התחושה שלי הייתה שזה נבדל אבל לא ראיתי את מה שראו בטלוויזיה אבל אחרי שהשופט אישר להם את השער כבר ידענו שזה יהיה קשה יותר".

על הפער שעלול להצטמצם: "אנחנו חייבים לעשות את העבודה שלנו. שבוע שעבר היינו בפער 5 נקודות ועכשיו באופן זמני אנחנו ב-6 נקודות הפרש. אנחנו מרוכזים במשחק שלנו וכל פעם במשחק הבא".

"הואר לקח גם ממני שער היום. זו טכנולוגיה חדשה ואנחנו צריכים לקבל את ההחלטה".

"אני מסכים שגם במשחק האחרון במחצית הראשונה לא שיחקנו טוב אבל אני חושב שאם נשווה את המשחק האחרון למשחק הזה אנחנו שיפרנו את היכולת שלנו. לא הרגנו את המשחק וזו הייתה הבעיה המרכזית"