קרן מכבי תל אביב (ע"ר) ממשיכה גם השנה לעזור למי שזקוק לכך לקראת חג הפסח בפרויקט מימון ההמונים, בשיתוף 'אחים לסמל', שמתחיל השבוע ויסתיים לפני ערב החג. מטרת הפרויקט: אספקת ציוד ומסיכות לצוותים הרפואיים הנלחמים בהתפרצות הקורונה וחבילות מזון עבור קשישים, ניצולי שואה ומשפחות נזקקות.

השנה אנו נמצאים בעיצומה של תקופה לא פשוטה וזה הזמן שלנו, יותר מבכל שנה, להתגייס כולם ביחד למען מטרה משותפת – עזרה לזולת – בפרויקט בו כולם מרוויחים.

בזכות התמיכה הגדולה שלכם עמדנו ביעד הראשוני, תודה תודה תודה לכולם! אלא שהעבודה עוד לא הושלמה – ממשיכים קדימה במטרה לרכוש עוד כמה שיותר סלי מזון וכמה שיותר מסיכות לצוותים הרפואיים. המטרה הבאה? 60 אלף ש"ח! 

כבר כעת מחכים לכם בעמוד המיזם תשורות מיוחדות אותן תוכלו לקבל בעבור התרומה.

רוצים לשחק בפיפ"א נגד גולסה ומיכה? לשבת על בירה עם יואב זיו? את הנעליים של דור פרץ ממשחק האליפות בעונה שעברה? או אולי בכלל להתחרות עם שכטר ואצילי בדו קרב פנדלים? 

כל אלה ועוד תשורות רבות נוספות מחכות לכם בעמוד הפרויקט:

https://giveback.co.il/project/50951 

חלוקת התשורות אמורה להתבצע באחד ממשחקי הבית הקרובים של הקבוצה העונה. שימו לב כי אם משבר הקורונה יימשך החלוקה עשויה להידחות לפתיחת העונה הבאה ואנו מתנצלים מראש על אי הנוחות במקרה שכזה. 

לצערנו אירוע אריזות המזון השנתי לא יתקיים הפעם בעקבות המגבלות, אך אל דאגה! אנו כמובן נרכוש ונארוז את החבילות באופן עצמאי על מנת שיגיעו בחג הזה לכל מי שזקוק להן.