קבוצת הנוער של המועדון פגשה את הקבוצה מרמת השרון במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל לנוער. במפגש הקודם בין הקבוצות הצהובים ניצחו 0:3 במתחם האימונים בקרית שלום בזכות שערים של שי בלחסן, שקד נבון ורונן חנצ׳יס. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה. הדר מור יוסף פתח בעמדת המגן הימני על חשבון גיא מזרחי החולה ורותם יצקר פתח בעמדת המגן השמאלי.

ההרכב המלא: בן מוסאיוף הדר מור יוסף (אפק ספיר נבות 53׳), מייקל מור, עומר יצחקי, רותם יצקר, ניב ברקוביץ׳, שקד נבון (נדב נידם 45׳), יהלי לזר (שי בלחסן 64׳), רווה אסייג, פארפה גויאגון ורונן חנצ׳יס.

מחצית ראשונה
דקות הפתיחה של המשחק נפתחו בצורה שקולה יחסית. המצב הראשון במשחק היה שייך לצהובים. בדקה ה-7 ההתקפה החלה בצד ימין, יהלי לזר הרים כדור טוב לרחבה אך רונן חנצ׳יס לא הצליח להשתלט כראוי והכדור יצא החוצה.

בדקה ה-11 המארחים הגיעו אל המצב הראשון שלהם במשחק. כדור קרן יצר ערבוב ברחבה, קשר רמת השרון בעט אל השער והכדור הוסט על ידי ההגנה לקרן. שתי דקות לאחר מכן מכבי חזרה לאיים, בעיטה חופשית של חנצ׳יס הלכה מעט מעל המשקוף.

מכבי כמעט ועלתה ליתרון בדקה ה-24. שוב חנצ׳יס היה זה שאיים על השער, הוא קיבל את הכדור מגויאגון פארפה בצד שמאל, חתך אל המרכז ושחרר בעיטה שנהדפה על ידי פורז ולקוביץ.

בדקה ה-26 רמת השרון עלתה ליתרון. כדור עומק נשלח אל טל יגודייב שהצליח להכניע את בן מוסאיוף ולהעלות על המארחים ליתרון 0:1.

בדקה ה-34 רמת השרון מצאה את המשקוף של מוסאיוף. אחמד מצרי השתלט על הכדור ובעט מסף הרחבה אל המשקוף.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה עם מצב לזכות רמת השרון. בדקה ה-49 לית סלאמה בעט מחוץ לרחבה, מוסאיוף הדף לקרן.

בדקה ה-55 החניכים של אליעזר בן אהרון חזרו לאיים על השער. פארפה הצליח להשתחרר משני שחקני הגנה ולבעוט מחוץ לרחבה, אך וולקוביץ קלט את הכדור.

מכבי המשיכה עם הלחץ וזה בא לידי ביטוי בדקה ה-67 כשרונן חנצ׳יס שחרר בעיטה חופשית שהלכה מעט מעל המסגרת.

בדקה ה-70 הגיע השיוויון. פארפה החל במהלך בצד ימין, הוא מצא את רווה אסייג שהחזיר לו בחזרה, הקשר מחוף השנהב לא התבלבל וגלגל את הכדור פנימה. הלחץ של מכבי הניב פרי, הצהובים השוו ל-1:1.

דקה לאחר מכן מכבי כמעט ועלתה ליתרון. שי בלחסן, שנכנס כמחליף הרים כדור מדויק לרחבה, רווה אסייג נגח החוצה. בדקה ה-78 נדב נידם, שגם הוא נכנס כמחליף, שחרר בעיטה מחוץ לרחבה אך ולקוביץ הדף את הכדור המסוכן ומנע שער בטוח.

בדקה ה-90 הצהובים כמעט והצליחו להכריע את המשחק. חנצ׳יס איים על השער מתוך הרחבה אך שוב ולקוביץ הדף ומנע שער בטוח. תוצאת הסיום נשארה 1:1.