אם לא הגעתם מהירח, כנראה שמתם לב ששיחת היום היא על חסינות הגוף! ולא סתם, בריאות טובה לא יכולה להתקיים בלי ממערכת חיסון חזקה. מכירים את האוטובוס של מוריניו? סגנון המשחק שבו הקבוצה משחקת הגנתי מאוד כדי לא לספוג גול? אז דמיינו באותו אופן את המערכת החיסונית שלכם כקו ההגנה הראשון במלחמה מול גורמים עוינים שתוקפים את הגוף. והאמת היא שבכל דקה, נמצאת מערכת החיסון שלכם תחת מתקפה של וירוסים, חיידקים ומה לא. כשקו ההגנה לא פועל כמו שצריך ומערכת החיסון חלשה, מתאפשרות לא רק הצטננויות וזיהומים שונים, אלא גם מחלות חמורות יותר. 

אז במיוחד עכשיו, כשבחוץ מיליוני נגיפים משתוללים, ריכזנו לכם את תוספי התזונה שיעזרו לגוף שלכם להילחם טוב יותר מבפנים. כי כשזה מגיע לגוף שלכם- ההגנה היא ההתקפה הטובה ביותר!

ויטמין – שיא הבריאות לגוף שלכם

ויטמין C נחשב לנוגד חמצון חזק, מגן מפני דלקות ובעל תפקיד חשוב בהגנה מפני מחלות וחיזוק המערכת החיסונית. הבעיה היא שגוף האדם לא יכול לייצר את הוויטמין בעצמו, וצריכה של פירות וירקות לבדה לא מספיקה כדי לקבל את המינון הדרוש. כדי לקבל מינון של 500 מ"ג ויטמין C ביום, מומלץ לאכול בין 1 ל-2 ק"ג תפוזים ביום! נשמע לכם ריאלי? כנראה שלא. לכן, מומלץ להשתמש בתוספי תזונה לצורך מניעת חוסרים.

פרוביוטיקה – יש גם חיידקים טובים בעולם

הפרוביוטיקה היא קבוצה של חיידקים טובים הנמצאים באופן טבעי במערכת העיכול. אולי יפתיע אתכם, אבל לא כל החיידקים רעים, ולחיידקים הפרוביוטיים קשר ישיר למערכת החיסון שלכם. למעשה, חלק גדול מתאי מערכת החיסון ממוקמים במעי, והחיידקים הפרוביוטיים פועלים כחיילים שמגנים עליהם. יש להם תפקיד בהפעלת מערכת החיסון והם מייצרים רכיבים שקוטלים את המזהמים ומאזנים את רמת החומציות במעי באופן שמונע התרבות של מזיקים. רצוי לבחור בפרוביוטיקה בעלת מספר חיידקים וזנים גבוה ובמעטפת ייחודית השומרת על החיידקים שלא יהרסו.

ספירולינה – סופר פוד, סופר מגן

ספירולינה נחשבת ל"סופר-פוד", היא אצת פלא בצבע כחול ירוק שהתפרסמה לראשונה לאחר שניתנה כתוסף תזונה לאסטרונאוטים בנאס"א, בזכות ערכה התזונתי יוצא הדופן. מבין התכונות הרבות שלה, הספירולינה נחשבת ברפואה המסורתית כאנטי דלקתית וכיעילה בשמירה על מערכת החיסון. כנראה שמעתם עליה בשייקים של בריאות, אבל בגלל טעמה המיוחד, שלא מתאים לכולם, ניתן לצרוך אותה גם באמצעות תוספי תזונה בצורת טבליות, עדיפות לאלו המגיעים במינון של 600 מ"ג.

אבץ

אבץ הוא מינרל בעל חשיבות גבוהה במיוחד על התפקוד התקין של מערכת חיסון בכל הגילאים. מחסור בו בגוף עלול להתבטא, בין השאר, בעמידות נמוכה של הגוף מול וירוסים, חיידקים ועוד. מחקרים הראו שתוספת אבץ עשויה לתרום להחלמה מהירה יותר ממחלות כמו דלקת ריאות, שפעת והצטננות במיוחד באנשים מבוגרים וחלשים. את האבץ ניתן למצוא בבשר, קטניות, אגוזים, כמו גם בתוספי אבץ. מומלץ להשלים את החסר עם תוספי אבץ פיקולינאט שנחשב בעל זמינות ביולוגית גבוהה בזכות החומצה הפיקולינית המשפרת את ספיגתו בגוף, ובניגוד לתוספי אבץ אחרים, לא גורם לכאבי בטן.

כורכומין

כורכומין הוא נוגד חמצון עצמתי שמסייע לתגובה חזקה של מערכת החיסון, והוא החומר הפעיל שנמצא בשורש הכורכום. הבעיה העיקרית היא שהפוטנציאל הרב של הכורכומין לא מגיע אלינו ממוצרי כורכום רגילים, בגלל יכולת הספיגה הקטנה שלהם בגוף האדם. לכן, כדאי לצרוך אותו בצורה של תוספי תזונה, ורצוי לבחור בתוספים המכילים 100% תמצית שורש כורכום, בכמוסות ג'ל נוחות לבליעה ועם ספיגה מהירה.

לא בטוחים איזה תוסף הכי מתאים לכם? צוות המומחים של חברת סופהרב ישמח לעמוד לרשותכם ולהתאים את התוסף הנכון ביותר עבורכם! לפרטים: www.supherb.co.il