פרי גיים
6 ימים לפני שליגת הבורסה לניירות ערך תשוב לפעילות, מכבי תל אביב ערכה הערב (ראשון) את ניסוי הכלים האחרון שלה. הצהובים אירחו במתחם PenguinPickUp בקריית שלום את בית"ר ת"א/בת ים מהליגה הלאומית למשחק האימון השלישי והאחרון בתקופת ההכנה, ולאחר ניצחון 0:3 גם סגרו אותה עם מאזן מושלם של 3 מ-3. 

כזכור, שחקניו של ולדימיר איביץ' קיימו עוד קודם לכם שני משחקי הכנה. לפני קצת יותר משבוע גברו 1:3 על הפועל רעננה וביום רביעי האחרון ניצחו בתוצאה זהה את מ.ס אשדוד. בשבת הקרובה יפתחו את הפלייאוף העליון של הליגה במפגש ביתי בבלומפילד נגד הפועל חיפה. 

מחצית ראשונה
כבר בדקה ה-3 מכבי הגיעה למצב טוב לאחר כדור ארוך של טיבי, הורדה של בלקמן בראש ובעיטה חדה של גולסה, שנהדפה על ידי השוער דניאל פרץ. בדקה ה-17 גם האורחת ייצרה איום ראשון עם בעיטה של עידו שחר מ-17 מטרים שחלפה סמוך לקורה. 10 דקות לאחר מכן מתן חוזז הגביה כדור מסוכן מזווית אלכסונית שהמשיך לעבר הפינה הרחוקה ופיספס את המסגרת במעט. 

בדקה ה-31 בית"ר ת"א/בת ים הגיעה להזדמנות נוספת על סף הרחבה, בר כהן סובב כדור לפינה הרחוקה – אבל לא הצליח למצוא את המסגרת. 4 דקות לאחר מכן מכבי הציגה חילופי מסירות יפים על סף הרחבה ובעיטה חדה של אלמוג מ-16 מטרים, אך דניאל פרץ קלט. דקה לפני ההפסקה מאור קנדיל הסתנן לרחבה והמשיך מהאוויר כדור רוחב משמאל, אך זה המשיך לידיו של השוער. 

מחצית שנייה

ולדימיר איביץ' ערך 4 שינויים בפתיחת המחצית השנייה כאשר הכניס להרכב של השוער עומר כץ ושחקני השדה ז'איר, אנדרה ג'ראלדש ועומר אצילי. מכבי המשיכה להיות דומיננטית ובדקה ה-54 גם הצליחה לכבוש. מתן חוזז הרים כדור חופשי נהדר משמאל, דור פרץ התרומם מעל ההגנה ונגח מדויק לפינה הימנית. 0:1 למכבי. 

3 דקות עברו והצהובים כבר כבשו את השני. הפעם מסירת עומק של ברסקי חתכה את קו ההגנה, אצילי הסתנן, חלף על פני השוער וגילגל לרשת. 0:2 למכבי. בדקה ה-63 אצילי היה קרוב לכבוש את השני שלו אבל כדור חופשי שבעט חלף סנטימטרים מהקורה. 4 דקות לאחר מכן יונתן כהן רשם איום ראשון עם בעיטה חזקה ממרחק שנהדפה. 

בדקה ה-71 גם אנדרה ג'ראלדש נכנס לרשימת הכובשים. הפעם חילופי המסירות החלו באצילי וגולסה, מסירה של האחרון נהדפה אבל המגן הימני הגיע מאחור וירה לרשת הגבוהה – 0:3 למכבי. 9 דקות לפני הסיום יונתן כהן סובב כדור חופשי טוב, אבל השוער הצליח להוציא מהחיבורים. בדקה ה-83 פארפה גויאגון הצעיר, שנכנס כמחליף, שלח את איתי שכטר לעומק, החלוץ ירה כדור חזק שזיעזע את המשקוף. 0:3 למכבי בסיום.

הרכבים
מכבי ת"א: אנדראס יאניוטיס (עומר כץ 46'), מאור קנדיל (אנדרה ג'ראלדש 46'), איתן טיבי (ז'איר אמאדור 46'), שחר פיבן (שרן ייני 61'), אנריק סבוריט (אופיר דוידזאדה 61), דור פרץ (דור מיכה 61'), רוסלן ברסקי (אבי ריקן 61'), אייל גולסה (פארפה גויאגון 73'), מתן חוזז (יונתן כהן 61'), אילון אלמוג (עומר אצילי 46'), ניק בלקמן (איתי שכטר 61')

בית"ר ת"א/בת ים: דניאל פרץ, מופלח שלעאטה, עמית גלזר, פאדי נאג'ר, אייל חן, תמיר גלזר, עידו שחר, בר כהן, אמיר ברקוביץ', יהאב אל עביד, אדוארדו גררו