שחקני אקדמיית הנוער התבקשו לסכם את התקופה האחרונה מחוץ למגרשים. התחושות האישיות, האימונים האישיים, העזרה מהבית והתקווה לחזור למגרשים במהרה. שחקן הנוער, רותם יצקר ושחקן נערים א׳, אורי הלוי, שיתפו אותנו בתחושות.

שחקן הנוער, רותם יצקר, סיפר שהתחושות האישיות שלו בימים אלו קשים מאוד: ״מעולם לא הייתה לי תקופה כל כך ארוכה בלי כדורגל אבל אני חושב שקיבלתי יותר משמעת ומנטליות גבוהה. כשנחזור אני מקווה שאראה את זה על המגרש״. שבוע האימונים של רותם מאוד פורה מכיוון שהוא רוצה לשמור על הכושר והכוח בצורה הטובה ביותר: ״בנוסף שמתי לעצמי כמה מטרות לשיפור הטכניקה שלי, למשל: רגל ימין וכדרור בשטח קטן״.

תוכנית האימונים של אקדמיית הנוער עזרה לו מאוד לשמור על מיקוד וארגון בכדי לשמור על הכושר והכוח שלו בצורה הטובה ביותר: ״קיבלתי עזרה מטל ווליק, מאמן הכושר וגם מבן הפיזיותרפיסט. בנוסף, גם הקדשתי זמן נוסף בניתוח הווידיאו של המשחקים שלי העונה. אני חושב שהצלחתי לשפר את עצמי ולהפיק את הטוב ביותר מעצמי במצב הזה. אני חושב שחלק מהמקצוע הוא לדעת להיות טובים יותר בכל סיטואציה ולהיות מקצועיים״.

שחקן נערים א׳, אורי הלוי, גם דיבר על התקופה במהלך השבועות האחרונים ואיך הוא הצליח לשמור על עצמו: ״התחושה ללא כדורגל וללא השגרה הקבועה שלי קשה מאוד. אני מתגעגע למשחק ועושה את המיטב כדי להמשיך להתאמן ולעבוד על הדברים שאני צריך לשפר. התחושה האישית שלי בלי הכדורגל והקבוצה מבאס, אני מרגיש חסר אונים ומאוכזב בלי הכדורגל״. 

שבוע האימונים של הלוי מאופיין כקשה וממושמע. הוא עובד קשה מאוד ומתאמן כמעט פעמיים ביום: ״אני עובד הרבה על כוח וגמישות. התוכנית שקיבלתי מהצוות המקצועי של אקדמיית הנוער עוזרת לי להשתפר. בנוסף לאימוני הכוח אני עושה דברים נוספים שעוזרים לי להתחזק. אבי עוזר לי באימוני הכדורגל ואני עושה עם אחותי וחברתי אימוני יוגה ויכולת.