מכבי תל אביב תארח בשבת (21:00) באצטדיון בלומפילד את הפועל תל אביב.

הדרבי בשבת הקרובה הוא משחק חשוב במיוחד עבור כולנו – השחקנים, הצוות וכמובן האוהדים. אך בימים אלו, בריאותכם חשובה יותר מכל.

אנו קוראים לכל האוהדים לא להגיע לאזור האצטדיון ולסביבתו לפני, במהלך ואחרי המשחק. כמו כן אנו מצפים מאוהדינו לנהוג בהתאם לערכי המועדון ולהוקיע כל התנהגות בעלת אופי גזעני, אלים, סקסיסטי, מפלה או משפיל כלפי כל מגזר או מגדר.

משטרת ישראל הודיעה כי תפרוס כוחות גדולים של שוטרים גלויים וסמויים בסביבת האצטדיון ובמעגלים הרחוקים יותר. כמו כן הבהירה המשטרה כי תנהג באפס סובלנות כלפי אוהדים אשר ינסו להפר את הסדר הציבורי וינקטו באלימות מכל סוג שהיא לפני תחילת המשחק, במהלכו, בסיומו ולאחריו.  המשטרה ופקחי הרשות המקומית יבצעו אכיפה מוגברת וירשמו דו״חות למתקהלים ולמפרי ההנחיות, שנועדו לשמור על בריאות הציבור.

שימו לב כי בשל עליית הנתונים בתחלואת נגיף הקורונה, כל אזור האצטדיון ואזורים נוספים ביפו נחשבים לאזורים אשר ההתקהלות בהם, מעל לעשרה אנשים, היא התקהלות אסורה.

קפטן הקבוצה שרן ייני קרא לאוהדים בפנייה אישית שלא להגיע לסביבת האצטדיון ביום המשחק: "אני רוצה לפנות אליכם בנימה אישית. אני מבקש מכם לא להגיע לאיצטדיון ולא לסביבת האיצטדיון, אני מבקש מכם לא להגיע לקריית שלום ולסביבת קריית שלום. כל זה כדי להגן ולשמור על הבריאות שלכם. כמו שאתם יודעים, שכיחות נגיף הקורונה הולכת ועולה. מצאו כבר חולה מאומת מחוץ לאיצטדיון באחד המשחקים ותקריות שקרו מחוץ לאיצטדיון במשחקים האחרונים לא הוסיפו. אני מבקש מכם לצפות במשחק בבית וליהנות איתנו. הבריאות שלכם הרבה יותר חשובה מכל ניצחון, מכל חגיגת אליפות ואני מבקש מכם להישמע להוראות משרד הבריאות והמשטרה".

הודעת המשטרה כפי שיצאה במלואה:

הערכות משטרת ישראל למשחק הדרבי בכדורגל, שיתקיים במוצ"ש באצטדיון בלומפילד בצל מגיפת הקורונה וללא קהל.

משטרת ישראל השלימה את היערכותה לקראת משחק הכדורגל בין הקבוצות מכבי ת"א והפועל ת"א, שייערך במוצ"ש הקרובה 27.6.20 בשעה 21:00 בערב באצטדיון בלומפילד בתל אביב. 

🔹️ כוחות גדולים של שוטרי משטרת ישראל, לוחמי מג"ב, יחידות יס"מ ופרשים ועשרות סדרנים ומאבטחים יתייצבו החל משעות אחה״צ באצטדיון בלומפילד ומחוצה לו.

כאמור, בשל מגבלות מגיפת הקורונה משחקי הכדורגל מתקיימים ללא קהל.

🔹️ משטרת ישראל קוראת לציבור האוהדים לא להגיע לאזור האצטדיון ולאזורים אחרים סמוכים ומרוחקים ולהימנע מהתקהלויות אסורות ומהפרת התקנות לשעת חירום.

מוזכר כי חל איסור להתקהל בקבוצה של למעלה מ 50 איש, חלה חובת עטיית מסיכה במרחב הציבורי וחלה חובת שמירת 2 מטר מאדם לרעהו.

🔹 המשטרה תציב שוטרים גלויים וסמויים , אשר יפעלו לצד פקחי של הרשות המקומית במהלך המשחק . הכוחות יגלו אפס סובלנות כלפי אוהדים אשר ינסו להפר את הסדר הציבורי וינקטו באלימות מכל סוג שהיא לפני תחילת המשחק, במהלכו , בסיומו ולאחריו .

🔹️ כוחות משטרה ופקחי הרשות המקומית, שיהיו פרוסים לאורך מעטפת האצטדיון כמו גם באזורים נוספים יבצעו אכיפה מוגברת וירשמו דו״חות למתקהלים ולמפרי ההנחיות , שנועדו לשמור על בריאות הציבור.

🔹️ המשטרה לא תהסס לבצע מעצרים של אוהדים בגין כל אירוע אלימות שיתרחש לרבות פיזור התקהלויות ומיצוי הדין עד תום עם מפרי החוק . 

אנו קוראים לציבור האוהדים ולכלל המעורבים, לגלות אחריות, לא להגיע לאזור האצטדיון ולהקפיד על ההנחיות.

נשמעים  להנחיות מצילים חיים