מכבי תל אביב הבטיחה הערב (שבת) אליפות שנייה ברציפות. הקבוצה של ולדימיר איביץ' היתה דומיננטית לאורך כל העונה והערב הגיעה החותמת הסופית עם 0:3 ענק על הפועל ת"א בדרבי האחרון של העונה. בסיום שחקני האלופה החדשה-ישנה סיכמו את ההישג הנהדר שהם כמובן האחראים הראשיים לו.

צפו בראיון עם ריקן וגלזר מיד לאחר הבטחת האליפות

הרגע המרגש של טיבי

איתן טיבי, שכבש את השער השני במשחק, ומירר בבכי מיד אחריו סיפר: "אני רוצה להתחיל בזה שאנחנו יודעים שמיץ' צפה בנו. הוא היה חסר לנו אבל הוא איתנו בלב. מאוד התרגשתי לחזור אחרי 4 חודשים שלא שיחקתי וכמובן אחרי השער זה היה רגע מיוחד ומרגש".

טיבי נשאל על מותו של אביו שהלך לעולמו לאחרונה: "לצערי הוא לא נמצא אבל הוא רואה הכל, ככה אני מאמין והשער הזה מוקדש לו".

על העונה הנפלאה של מכבי:
"אני חושב שהעוצמה של מכבי מתבטאת בזה שלא משנה מי משחק זו קבוצה מאוחדת שהמטרה שלה לנצח בכל משחק. זה מה שקורה בכל משחק".

שכטר: "רצתי לאיביץ' כאילו זו אמא שלי"

איתי שכטר, שכבש את השער האחרון נשאל על החיבוק עם המאמן ולדימיר איביץ' בסיום: "הרגשתי שזה שער שחותם את האליפות. רצתי אליו כאילו אני רץ לאמא שלי".

מתי הבנת? שהאליפות של מכבי
"הבנתי שזה שלנו במאצ'אפים נגד מכבי חיפה. היה קשה, חיפה עשתה עונה ענקית, ישבה לנו על העורף. המשחקים מולם הם אלה שהכריעו. מפה אני רוצה לשלוח ברכות לבעלים שלנו שצפה במשחק, מיץ' וכמובן גם לג'ק. אני רוצה למסור להם תודה על כל התמיכה וכל האהבה".

"יש פה שחקנים גברים שלא עוזבים את המשחק עד הדקה האחרונה", הוסיף, "גם כשמקבלים גולים לא עוזבים את המשחק ומנצחים דקה 94. יש פה חומר סופר-טוב של אנשים. מקבלים את כל התנאים כדי להצליח. יש פה קבוצה חזקה מאוד, רואים את זה בכל משחק גדול. קבוצה שסופגת 8 שערים, אנשים פה עושים הכל כדי שלא נקבל גול ובסוף יש לנו איכות קדימה לסיים. זו אליפות סופר מוחצת".