פרי גיים

מכבי תל אביב התייצבה הערב (שבת) באיצטדיון סמי עופר בפעם האחרונה העונה. הצהובים התארחו אצל מכבי חיפה למפגש במסגרת המחזור הלפני אחרון של ליגת הבורסה לניירות ערך (35), במה שהם גם המשחק הרביעי והאחרון העונה בין הראשונה לשנייה בליגה. 

המאמן ולדימיר איביץ' בחר לפתוח עם יונתן כהן, אילון אלמוג וניק בלקמן בחלק הקדמי, כאשר השוער אנדראס יאניוטיס פתח פעם נוספת בין הקורות ואילו שחר פיבן ושרן ייני היה צמד הבלמים. מהעבר השני, חיפה הציבה את וילדסחוט, סלליך ורוקאביצה בהתקפה. 

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם קצב טוב ולא מעט בעיטות של מכבי, כאשר ברסקי, פרץ ואלמוג הגיעו למצבים אבל לא הצליחו למצוא את המסגרת. בדקה ה-7 גם חיפה איימה לראשונה, אבל נגיחה של רוקאביצה חלפה ליד הקורה. 

מכבי המשיכה להיראות טוב ובדקה ה-25 עלתה ליתרון. זה התחיל עם כדור חופשי של כהן שעלה לרחבה, ההגנה הרחיקה עד לגלזר שהחזיר את הכדור לאיזור המסוכן. ארד נגח בכדור לאחור, השאיר את סבוריט מול ג'וש כהן והמגן הקפיץ באומנות מעל השוער ופנימה. 0:1 למכבי. בדקה ה-30 הצהובים כמעט כבשו את השני אחרי מהלך נהדר של כהן ומסירה לפרץ שהפציץ את המשקוף מ-10 מטרים. רגע לפני ההפסקה פרץ יכול היה לכבוש את השני לאחר מצב קורץ, אבל הבעיטה שלו הוסטה ברגל האחרון על ידי שחקן הגנה ירוק וחמקה ליד העמוד. 

מחצית שנייה
ההזדמנות הראשונה במחצית השנייה היתה שייכת לחיפה אחרי כדור חופשי שמצא את הראש של ארד, הנגיחה של הבלם הלכה החוצה. בדקה ה-56 איביץ' ביצע חילוף ראשון כשדוידזאדה החליף את אלמוג והצהובים עברו למערך של 3 בלמים. 

בדקה ה-62 חיפה הגיעה למצב טוב ברחבה אחרי חילופי מסירות בין וילדסחוט לשרי, אך הבעיטה של האחרון לא היתה מספיק מדוייקת. 5 דקות לאחר מכן איביץ' ביצע את החילוף השני שלו כשהכניס את שכטר במקום בלקמן. 13 דקות לסיום פרץ ייצר בעיטה לא רעה מ-16 מטרים אבל ג'וש כהן היה במקום וקלט. לקראת הסיום גם נדב נידם וקנדיל נכנסו כמחליפים במקום פרץ וכהן וסייעו למכבי לשמור על היתרון. 0:1 למכבי בסיום וניצחון רביעי על חיפה העונה ב-4 משחקים.