שחקני מכבי ת"א הניפו הערב (רביעי) את צלחת האליפות בפעם השנייה ברציפות לאחר 0:1 על בית"ר ירושלים באיצטדיון בלומפילד. בסיום כמה מכוכבי האליפות התפנו כדי לסכם את העונה הנפלאה של הצהובים.

שחקן העונה של מנהלת הליגה דן גלזר, שקיבל את תואר השחקן המצטיין הערב אמר: "מאוד רצינו שהאוהדים יהיו איתנו. אני בטוח שהם שמחו איתנו מהבית שמחה גדולה. הצלחת הזו היא גם בשבילם, אנחנו יודעים שהם היו איתנו".

על ההצלחה האישית:
"תמיד האמנתי בעצמי. לא ידעתי שזה יגיע כזה מהר אבל אני שמח שהעבודה הקשה משתלמת. לא ויתרתי לעצמי ועבדתי קשה. אני שמח שהעבודה הקשה לא נעלמת מהעין, זה לא עניין של מה בכך שקשר אחורי יזכה בתואר הזה".

על המטרות שלו להמשך:
"החלום שלי זה לשחק באירופה בליגות הכי גדולות שיש. מכבי זה המועדון הכי גדול שיש פה וזה הבית שלי. אני שמח להיות פה ואשמח להיות כאן המון שנים. נראה מה יהיה".

ייני: "הייתי פה גם בתקופות רעות. זה לא מובן מאליו"

"זו תקופה מדהימה. הייתי עוד בתקופה גרועה אז אני יודע כמה זה לא מובן מאליו", אמר הקפטן שרן ייני בסיום. 

על העונה שלו:
"היתה לי עונה מוזרה, חזרתי במאני טיים. בכל מקרה אני בא בכל אימון כדי להרים את כולם. אבל גם אם לא הייתי משחק הייתי נהנה".

על ההצלחה תחת איביץ':
"אנחנו מאוד אוהבים אותו, הוא מוציא מאיתנו את המיטב. הוא תמיד בוחר את השחקנים הנכונים ואנחנו קבוצה טובה שמקבלת את זה, מגיבים טוב והחיבור מעולה".

כהן: "אני תמיד שואף ליותר"

לסיום, גם החלוץ יונתן כהן סיכם את העונה הנהדרת שעברה עליו: "אין ספק שזו עונה טובה מאוד שלי. כשאני מסתכל אחורה אני תמיד שואף ליותר".

על הכוח של מכבי:
"מכבי הזו שונה. באנו חזקים לכל משחק, חזקים בראש בגלל הסטירת לחי שקיבלנו באירופה. ההגנה שלנו מתחילה גם בהתקפה. התקשו לתת לנו שערים. ברור שלספוג 8 שערים זה מדהים"

על ההתקדמות האישית:
"עשיתי דרך יפה מאוד, בכל שנה השתפרתי והסקתי מסקנות. אני שמח שהגעתי לשלב הזה שאני שחקן הרכב ושחקן משמעותי. החלום הוא לצאת לאירופה ולהגשים חלומות אבל עכשיו אני פה באליפות עם מכבי שהיא הבית שלי".