שרן ייני, שגדל במחלקת הנוער של המועדון, יתחיל את עונתו ה-16 בקבוצה וימשיך ללבוש את סרט הקפטן גם העונה לאחר שחתם היום (ראשון) על הארכת חוזה לעונה נוספת.

הקפטן בן ה-33 שזכה בעונה שעברה בתואר האליפות החמישי שלו וה-24 של המועדון, אמר לאתר הרשמי לאחר שחתם על הארכת החוזה: "מכבי תל אביב היא הבית שלי – תמיד הייתה ותמיד תהיה. אני גאה להודיע שאהיה חלק מהקבוצה גם בשנה הבאה. העונה הזו חשובה במיוחד. אחרי שנה לא פשוטה שעברה על כל עם ישראל, אנחנו מקווים לשמח את האוהדים ולהעניק להם רגעים של נחת. אנחנו פה בשבילכם. אני רוצה להודות לנציגי המועדון ולסוכנים שלי על הסיוע והתמיכה".

המשנה למנכ"ל, שרון תמם, הוסיפה: "אנחנו שמחים שהקפטן שלנו ממשיך לעונה נוספת במועדון. שרן הוא דמות חשובה על כר הדשא ומחוצה לו. אנחנו גאים שאנחנו ממשיכים עם שחקן שהתחיל את הקריירה וממשיך אותה במועדון אחד בו גדל וזה במכבי ".

ייני, ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים במהלך עונת 2004/05, שיחק במועדון נוסף אחד כשעבר לויטסה ארנהם ההולנדית בין 2015-2017. הופעתו ה-441 של ייני במהלך 15 עונות בקבוצה הבוגרת, העלתה אותו מעל אבי כהן ז"ל למקום החמישי ברשימת ההופעות הכוללת של שחקנים המועדון.