קבוצת נערים א׳ של המועדון סיימה את דרכה בטורניר המונדיאליטו במקום ה-2. הדרך החלה בשלב הבתים, כאשר ביום הראשון הקבוצה גברה 0:3 על מכבי נתניה בזכות צמד שערים של אוראל באייה ושער של ליאור יוסף. ביום השני של הטורניר הקבוצה שיחקה נגד הפועל ר״ג והפועל פ״ת. תחילה הקבוצה ניצחה 0:1 את הקבוצה מרמת גן בזכות שער של אוסקר גלוך. בהמשך היום הצהובים סיימו בתיקו 2:2 עם פ״ת כאשר לזכות מכבי כבשו יקיר זילברמן ואגם חנון. 

בהמשך הטורניר החניכים של אורי דוד וג׳פרי ישי פגשו ברבע הגמר את הפועל ב״ש. מכבי גברה 0:6 על האדומים מב״ש במשחק נהדר. לזכות מכבי כבשו: אוסקר גלוך (צמד), יקיר זילברמן, עמית צור, ניב אובר וליאור יוסף. בשלב חצי הגמר מכבי ניצחה 0:3 את הפועל ר״ג בזכות שערים של אוסקר גלוך, יקיר זילברמן וליאור יוסף.

במשחק הגמר מכבי פגשה את הפועל ת״א. במחצית הראשונה האדומים הצליחו לעלות ליתרון בזכות התקפה מתפרצת למרות שליטה של הצהובים. במחצית השניה המשחק היה מאוזן יותר ואוראל באייה הצליח להשוות את התוצאה בבעיטה נהדרת מתוך הרחבה אל החיבורים. בסיום הזמן החוקי התוצאה נשארה 1:1 והמשחק הלך להכרעה בבעיטות מ-11 מטרים בהם האדומים רשמו 4:5.

מדובר בטורניר לקבוצות נערים א׳ בו לקחו חלק 16 קבוצות בכירות מכל רחבי הארץ. הטורניר החל במתכונת של 4 בתים. לאחר שכל הקבוצות שיחקו אחת מול השניה, שתי הקבוצות הראשונות בכל בית עלו לשלב רבע הגמר במתכונת של נוקאאוט וכך הלאה עד הגמר. המשחקים נערכו במתכונת של שתי מחציות של 30 דקות, כאשר חילופים בוצעו באופן חופשי במהלך המשחק ללא עצירות.

להלן בתי הטורניר:
בית א׳ – מכבי ת״א, הפועל פ״ת, מכבי נתניה והפועל ר״ג.
בית ב׳ – הפועל ב״ש, בית״ר י-ם, מ.ס אשדוד וגדנע יעקב.
בית ג׳ – בית״ר טוברוק, הפועל חדרה, הפועל ת״א והפועל רעננה
בית ד׳ – עירוני ק״ש, מכבי חיפה, עירוני נשר ובני סכנין.