קבוצת הנוער סיימה אתמול (רביעי) את דרכה בטורניר המונדיאליטו של ישראל. הצהובים נכנעו 2:1 למ.ס אשדוד במשחק חצי גמר הטורניר.

הטורניר החל בשלב הבתים בו מכבי הוגרלה לבית א׳ יחד עם הפועל ראשל״צ ומכבי נתניה. הצהובים סיימו את המשחק הראשון נגד ראשל״צ בתוצאת תיקו 0:0 ואת המשחק השני נגד נתניה בתיקו 1:1 כאשר בר לין השווה לזכות מכבי לקראת הסיום. החניכים של אליעזר בן אהרון סיימו במקום ה-2 בבית, כאשר ראשון לציון סיימה במקום ה-1 לאחר שהשיגה ניצחון על נתניה שסיימה אחרונה.

ביום שלישי מכבי ׳שחר׳ פגשה את הפועל ב״ש לשלב רבע גמר הטורניר בבית וגן. החניכים של אליעזר בן אהרון עלו ראשונים על לוח התוצאות בזכות פנדל מדויק של אנר אושמנדי. לקראת הסיום באר שבע הצליחה לחזור אל המשחק ובכך שלחה את המשחק להארכה. רגע לפני שריקת הסיום של המשחק פנדל נוסף נשרק לטובת מכבי, טל תורג׳מן בעט את הכדור פנימה והעניק לצהובים את המקום בשלב חצי הגמר.

בשלב חצי הגמר הנוער פגשו את אשדוד שעלו ראשונים על לוח התוצאות במהלך המחצית הראשונה. המחצית השניה נפתחה עם שער שיוויון של אורי הלוי אך אשדוד הצליחו לכבוש את שער הניצחון לפני הסיום ובכך לנצח 1:2.

בתי הטורניר:
בית א׳ – מכבי ת״א ׳שחר׳, הפועל ראשל״צ, מכבי נתניה.
בית ב׳ – הפועל ב״ש, בית״ר י-ם, מ.ס אשדוד ובית״ר ת״א בת ים.
בית ג׳ – בית״ר טוברוק, בני יהודה והפועל ת״א.
בית ד׳ – עירוני ק״ש, הפועל נוף הגליל, הפועל חדרה ובני סכנין.