מכבי תל אביב החלה הערב (שבת) את העונה החדשה בצורה מוצלחת. האלופה ניצחה 0:2 את הפועל ב"ש במשחק הראשון מבין שניים של אלוף האלופים ובסיום ניק בלקמן ודן גלזר סיכמו את ההופעה של הקבוצה. 

"היינו צריכים להסתגל לסגנון חדש והחבר'ה באמת הגיעו מוכנים לכך מהיום הראשון", אמר בלקמן, "כמובן שעבור חלוץ להבקיע זה טוב לביטחון. אני חושב שאנחנו מרוצים מהדרך בה שיחקנו ובה יישמנו את מה שנאמר לנו".

על הסגל הצעיר של מכבי הוסיף החלוץ: "אני מרגיש יותר ויותר מבוגר בכל פעם ששחקן חדש מגיע אבל הם עשו עבודה נהדרת, בטח כאשר פטריק (ואן לוון) אחראי על כל פיתוח הנוער. יש פה מבנה נהדר".

לקראת הגומלין:
ב"ש קבוצה טובה וחזקה אז אנחנו רק באמצע הדרך. המשימה לא הושלמה. ננוח ונתאושש ונתכונן ליום חמישי כי מצפה לנו משחק קשה".

גלזר: "הבכורה של עמית? זה מרגש מאוד"

"זה משחק ראשון של העונה, מאוד מרגש. כיף", אמר גלזר בסיום, "עשינו תוצאה טובה לקראת המשחק השני. אני שמח על היכולת ועל התוצאה וצריך להמשיך קדימה".

על ההכנה לעונה:
"מכבי זה מועדון ענק ותמיד הוא יהיה מוכן. כל שחקן שהיה מושאל או שעלה מהנוער יודע שצריך להיות מוכן לשחק בקבוצה הבוגרת. הסגל מספיק טוב והראנו את זה גם היום".

"כמובן שצריך לעשות התאמות ואני מאמין שיגיעו עוד שחקנים", הוסיף הקשר, "גם כעת הסגל הנוכחי מספיק טוב כדי לעבור את השלב הראשון באירופה".

על הבכורה של אחיו עמית גלזר אמר: "זה מאוד מרגש עבורי. האח השני (תמיר) גם שיחק היום בהפועל חדרה ואני שמח מאוד. לאט לאט נשתלט על הליגה".