הכדורגל חוזר. הדבר שאנחנו הכי אוהבים חוזר אחרי קיץ לא פשוט שעבר על העולם כולו עם משבר עצום ואזרחים שנקלעו לימים קשים במיוחד. אני מקווה שאנחנו, דרך הכדורגל, נוכל לשמח אתכם ולתת רגעי אושר בתקופה כזו.

שתדעו שאתם מאוד חסרים לנו. אנחנו מחכים לרגע שתחזרו למגרשים. זה יהיה מרגש מאוד. התמיכה שאתם נותנים לנו, האנרגיות, הקצב והציפיות שכל הזמן נשחק את המשחק הכי יפה שלנו ולהיות הכי טובים – אלו דברים שדוחפים אותנו כל הזמן קדימה וזה חסר לנו.

זו העונה ה-16 שלי במכבי ואני מודה שאני מתרגש כמו נער שעולה למשחק הראשון שלו

אני חייב להודות שלמרות הקושי הזה אני באופן אישי, ואני בטוח שכל הקבוצה, מרגיש את התמיכה שלכם מרחוק. זה זמן בו עלינו לפעול לא רק על המגרש. עלינו לסייע למי שצריך, למשל לצוותים הרפואיים בהם תמכנו יחד עם קרן מכבי ובמשפחות בקשיים כלכליים, ולמעשה לממש את המשפט – "מכבי זה הרבה מעבר לכדורגל. זו דרך חיים".

זו העונה ה-16 שלי במכבי ואני מודה שאני מתרגש כמו נער שעולה למשחק הראשון שלו. אני מרגיש שיש לי אחריות שנלווית לוותק. אני השחקן הכי מבוגר בקבוצה זו כבר העונה השנייה וזה נחמד לי. זה נחמד לי  שיש לי את המקום הזה. כיף לי להיות המבוגר האחראי בקבוצה אבל כמובן שיש איתי עוד חברים בחדר ההלבשה שעוזרים לי כל הזמן בכל מה שקשור להנהגת הקבוצה. אמנם אני קפטן אבל יש חברה ותיקים, וצעירים עם נפש של מנהיגים, שכל אחד בפני עצמו הוא אישיות מדהימה. אנחנו מציבים סטנדרטים מאוד גבוהים ביחד על איך אנחנו מצפים שכל אחד מאיתנו יעבוד על המגרש ומחוץ למגרש.

אני גאה בשחקנים הצעירים שמגיבים כל כך טוב לטיפים שאנחנו נותנים להם מתוך מטרה שירכשו ניסיון כמה שיותר מהר וזה באמת עובד ככה. זה כיף לשתף פעולה עם שחקנים כאלה וזה מדהים שיש לנו תמיד שפה משותפת. זה כיף שיש מה לתרום לשחקנים האלה וגם להם יש מה לתרום לי.

ברמה האישית יש לי לא מעט ציפיות מעצמי העונה. אם זה לשפר דברים שאני חושב שאני צריך להשתפר בהם. אתם שואלים מה? אני מעדיף לשמור את זה לעצמי אבל כמובן שכמו כל שחקן אני רוצה לקדם את עצמי כל הזמן כדי שאוכל להקשות על היריבה יותר מכל הבחינות.

חשוב לי שנדע לדחוף אחד את השני ולהיות הכי תחרותיים שאנחנו יכולים גם אם זה אומר שנתחרה בנינו לבין עצמנו גם ביכולות הפיזיות שלו וגם ביכולות המקצועיות שלו. ככה נוכל לדחוף אחד את השני להשתפר וזו הדרך הכי טובה כדי לרשום הישגים כקבוצה וכולנו נרוויח מזה גם ברמה האישית. מה שחשוב זה הקבוצה, הרצון שלנו לנצח והדרך שלנו להגיע לניצחון.
אני מקווה שהשנה זאת תהיה דרך מרגשת במיוחד.

אסיים במה שפתחתי. אני רוצה להאמין שיש לנו יכולת לתת לכם האוהדים רגעים טובים. אני מאמין שכשאנחנו עולים לדשא זה הזמן שלכם להתנתק מהמצב היום יומי וליהנות ולקוות שכמה שיותר מהר נפגוש אתכם ביציעים כדי לחגוג יחד.

ועכשיו. כדורגל.