לאחר הניצחון בשבוע שעבר על הפועל רמת השרון במחזור הפתיחה של ליגת העל לנוער, הצהובים פגשו את הפועל חדרה באצטדיון העירוני בנס ציונה (מחזור 2). מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, ביצע שני שינויים בהרכב הקבוצה לעומת המחזור האחרון. איתי בן חמו פתח בעמדת הבלם ואפק ספיר נבות בעמדת הקשר האחורי.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר (הדר מור יוסף, 81׳), איתי בן חמו, מייקל מור, שחר רוזן (אלעד קפלן 87׳), אפק ספיר נבות (יונתן פורטוגז פז, 87׳), רותם יצקר, אנר אושמנדי, אורי הלוי (נהוראי ביטון, 81׳), אור רויזמן וטל תורג׳מן (מוחמד אבו עיאש, 71׳).

מחצית ראשונה
כבר בפתיחת המשחק הצהובים איימו ראשונים אל השער. בדקה ה-2 אורי הלוי הרים כדור מהאגף הימני, טל תורג׳מן דחק את הכדור שהלך סמוך לקורה והחוצה. בדקה ה-10 רותם יצקר הרים כדור טוב מהאגף השמאלי, אורי הלוי בעט בנגיעה החוצה.

בדקה ה-11 חדרה הגיעו אל המצב הראשון שלהם במשחק. מוחמד רביע השתלט על הכדור מחוץ לרחבה, הוא בעט אל המסגרת ותומר אלון קלט את הכדור.

בדקה ה-15 המגן השמאלי של מכבי איים על השער של חדרה. הוא השתלט על כדור בצד שמאל, התקדם מעט ובעט מחוץ לרחבה, אך הכדור הלך מעל השער. בדקה ה-22 חדרה הגיעה למצב טוב. רביע חדר אל הרחבה מצד ימין, הוא חתך שמאלה ובעט היישר אל הידיים של אלון.

בדקה ה-34 מכבי כמעט ועלתה ליתרון. תורג׳מן מצא את הלי בצד ימין, הוא נכנס אל הרחבה ובעט אל המסגרת אך שחר גולן הדף. בדקה ה-44 אור רויזמן איים מצד שמאל אך הכדור פגש את הרשת החיצונית. דקה חלפה וגם הלוי איים פעם נוספת, הבעיטה שלו הלכה מעל השער.

מחצית שניה
עשר הדקות הראשונות של המחצית השניה נפתחו בצורה שקולה יחסית. בדקה ה-57 מכבי חזרה לאיים על השער. טל תורג׳מן שלח את שחר רוזן בכדור עומק, הבעיטה של המגן הייתה חלשה מדי ושוער חדרה קלט את הכדור.

בדקה ה-62 חדרה יצאה למתפרצת. עומר יונס דהר קדימה אל הרחבה ובמצב של אחד על אחד מול אלון, שוער מכבי הדף את הכדור ומנע שער יתרון לחדרה.

בדקה ה-64 מכבי חזרה לאיים על השער. אנר אושמנדי השתלט על כדור מחוץ לרחבה, הבעיטה שלו נקלטה אצל גולן. בדקה ה-75 מוחמד אבו עיאש, שנכנס כמחליף, בעט בעוצה מחוץ לרחבה, אך שוב גולן קלט את הכדור.

בדקה ה-82 קשר חדרה, יובל אבבה, בעט מחוץ לרחבה סמוך לקרוה והחוצה. בדקה ה-86 חדרה עלתה ליתרון. הגבהה מצד שמאל הגיעה אל עבד אבראהים שבעט בנגיעה פנימה. 0:1 לחדרה. כך גם התוצאה נשארה בסיום.