מכבי תל אביב תנסה לזכות הערב (חמישי, 20:30) בתואר הראשון של עונת 2020/21. עם יתרון של 0:2 מהמפגש הראשון שנערך באיצטדיון טדי, האלופה תארח הפעם את הפועל באר שבע בבלומפילד למשחק הגומלין במסגרת אלוף האלופים.

מכבי, שמגיעה להתמודדות כמחזיקת התואר, תנסה להשלים כמובן זכייה שנייה ברציפות במפעל ו-7 בסך הכל בתולדותיה, במה שגם ישפר את שיא הזכיות בו מחזיקים הצהובים.

בעקבות הצמד שכבש במשחק הראשון, ניק בלקמן השתווה לערן זהבי והם שני השחקנים היחידים של מכבי שהבקיעו פעמיים במשחק אחד באלוף האלופים.

בנוסף, אם מכבי תזכה באלוף האלופים זו תהיה הפעם ה-22 מתוך 30 פעמים בסך הכל בהן הקבוצה שמגיעה כאלופה זוכה בתואר.

מבחינת האלופה גם מדובר במשחק האחרון לפני פתיחת מוקדמות ליגת האלופות במפגש ביתי נגד ריגה מלטביה ביום רביעי הבא. אבי ריקן אמר לקראת המשחק: "כל משחק הוא לגופו. אנחנו מגיעים בשיא הרצינות ושיא הריכוז, אנחנו רוצים להצליח בכל מקרה, זה תואר ראשון, אנחנו בתחילת הדרך, יש צוות חדש וכולם ירצו לתפוס את מקומם. המשחק מאוד חשוב לנו כדי להתחיל את העונה עם תואר ונעשה הכל כדי שזה יקרה".

"עברתי הרבה מאמנים וכל פעם צריך להוכיח את עצמך מחדש ולהתאים לדרישות שונות", הוסיף בעקבות מינוי המאמן החדש גאורגיוס דוניס, "נצטרך להתאים את עצמנו לדרישות של הצוות החדש. כולם מקווים שזה ילך טוב ביחד, נצליח וכמובן בתקווה שזה יוביל לתארים".