אקדמיית הנוער צירפה ביום חמישי האחרון קבוצה נוספת אל פרוייקט Football Network. קבוצת מכבי הבשור, מועדון מאזור עוטף עזה. מדובר בפרוייקט לטווח ארוך של אקדמיית הנוער עם מגוון קבוצות מרחבי הארץ. במסגרת הפרוייקט המועדון משתף מהידע והפילוסופיה שלו עם המועדונים השונים. השחקנים המוכשרים ביותר יצטרפו בעתיד לקבוצות האקדמיה והמטרה היא להרחיב את הפרוייקט וליצור במכבי ״רשת כדורגל״ רחבה מהצפון עד הדרום.

מנהל הפרוייקט וראש מערך הסקאוטינג, רן אליאס, סיפר על השיתוף הפעולה החדש: ״אנחנו שמחים לצרף את מכבי הבשור אל הפרוייקט המיוחד. המטרה שלנו היא להמשיך ולשתף מהידע של האקדמייה עם קבוצות נוספות ולקיים יחסי גומלין בנושא שחקנים ומידע״.

שוחחנו גם המנהלים המקצועיים של מכבי הבשור, אור פרחי ותם רויטמן, ששיתפו אותנו בתחושות שלהם מהפרוייקט המיוחד: ״אנו במועדון מכבי הבשור מודים למכבי תל אביב על שיתוף הפעולה. אנחנו רואים במועדון מודל לחיקוי וסמל למקצועיות, ערכים, חינוך וחתירה למצוינות בתחום הספורט בכלל והכדורגל בפרט. מבחינתנו זהו צעד ראשון בדרך לשנים ארוכות ופורות ביחד. הצוות המקצועי ושחקני מכבי הבשור שמחים על ההזדמנות להיחשף וללמוד מהטובים ביותר בתחומם״.