בשבת הקרובה מכבי ׳שחר׳ תתחיל את עונת המשחקים 2020/21 באופן רשמי. הצהובים יפגשו את הפועל ׳ניר׳ רמת השרון למשחק חוץ בשעה 17:00 באצטדיון גרונדמן. רגע לפני שריקת הפתיחה של העונה שוחחנו עם שני שחקנים מהקבוצה. ניב ברקוביץ׳, קשר בעונתו השנייה בנוער ויונתן פז שמתחיל את עונת הבכורה שלו במדי קבוצת הנוער.

תחילה שאלנו את השחקנים הצעירים איך ההרגשה להתחיל עונה עם הקבוצה, כל אחד מהזווית שלו. ניב ברקוביץ׳ בעונתו השנייה בקבוצה סיפר: ״זו תחושה נהדרת להתחיל עוד עונה בנוער, אחרי שנה שהשתפשפנו וקיבלנו ניסיון עכשיו זה הזמן שלנו לבוא ולהראות שהפקנו לקחים ובאמת למדנו מהשנה הקודמת״. לעומתו יונתן פז שהתחיל את עונת הבכורה שלו עם קבוצת הנוער סיפר שיש המון התרגשות לקראת העונה עם קבוצת הנוער: ״לאחר שנים של השקעה יש ציפייה גדולה לשחק במדי קבוצת הנוער. ההתרגשות היא גדולה ומחכים כבר לתחילת העונה״.

במהשך שוחחנו עם השחקנים לגבי הציפיות שלהם לעונה הקרובה. ברקוביץ׳ סיפר לנו כי הציפיות מהבחינה הקבוצתית נשארו זהות: ״לזכות בכל התארים. השנה אני מרגיש שאנחנו והצוות באים מוכנים ובשלים יותר בשביל להשיג את המטרות. מבחינה אישית שמתי לי למטרה להוביל את הקבוצה, לשמש דוגמא, לכוון, לעודד ולהרים את כולם גם כשלא הולך״. יונתן פז, הקשר הצעיר יותר הוסיף: ״המטרה שלי היא לייצר התקדמות נוספת ומשמעותית על מנת להיות שחקן משפיע ומוביל בקבוצה. מבחינה קבוצתית הציפיה היא שנהיה קבוצה מאוחדת, מגובשת, מובילה ומשפיעה וכמובן שנתמודד על כל התארים בהצלחה״.

לסיום שאלנו אותם על המרקם החברתי בקבוצה. מכיוון שחלפה שנה ושנתון חדש הצטרף אל קבוצת הנוער, שאלנו אותם איך מצליחים להתאחד ולהתגבש בזריזות על מנת ליצור יחידה אחת מצליחה. ברקוביץ׳ שמייצג את השנתון הותיק יותר סיפר: ״אנחנו קבוצה יחסית חדשה ובתור השנתון הבוגר אנחנו צריכים לדאוג לחיבור ולאווירה טובה בין שני השנתונים כמה שיותר מהר כי הליגה עוד רגע מתחילה. השנה הצוות המקצועי עמל על פרויקט מיוחד שכל שחקן בשנתון הבוגר ישמש כמעין מנטור לשחקן בשנתון הצעיר יותר. בנוסף, אנחנו בונים ערבי גיבוש קבוצתיים שיעזרו לנו להכיר אחד את השני טוב יותר, הכל בשביל שנגיע הכי מוכנים שאפשר לתחילת הליגה״. יותן פז, שהצטרף השנה יחד עם שחקנים נוספים מהשנתון שלו לקבוצה סיפר: ״על מנת ליצור תלכיד קבוצתי בריא, השחקנים הותיקים בנוער צריכים לקבל את השחקנים הצעירים שזה עתה עלו לנוער עם תמיכה מקסימלית מקצועית וחברתית וכך באמת קורה בפועל. אנחנו נמשיך לקיים ערבי גיבוש קבוצתיים ונמשיך להתלכד ולהתגבש על מנת להיות יחידה אחת מנצחת״.