קבוצת הנוער של המועדון פגשה את עירוני נשר במסגרת המחזור ה-3 בליגת העל לנוער. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה. אביב פלס פתח בחוד ומוחמד אבו עיאש בכנף שמאל.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, איתי בן חמו, מייקל מור, שחר רוזן, ניב ברקוביץ׳, רותם יצקר (אפק ספיר נבות, 63׳), אנר אושמנדי (טל תורג׳מן, 45׳), אורי הלוי (נהוראי ביטון, 77׳), מוחמד אבו עיאש (יהלי לזר, 63׳) ואביב פלס (יונתן פז, 83׳).

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בשליטה של הצהובים בכדור אך דווקא המצב הראשון במשחק היה שייך לנשר. בדקה ה-9 איתי וידל ניסה לבעוט מרחוק והכדור הלך מעל השער. דקה חלפה וגם מכבי איימה על השער. עילאי תומר ניסה את מזלו מרחוק, אך הכדור נבלם על ידי ההגנה.

בדקה ה-18 מכבי עלתה ליתרון. המגן השמאלי, שחר רוזן, הרים כדור אל הרבה, שוער נשר השמיט את הכדור ואורי הלוי הגיע ראשון לגלגל את הכדור פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-31 שוב מכבי איימה על השער. הלוי פרץ באגף הימני, הוא שחרר כדור רוחב מצוין, אך שוער נשר הצליח להרחיק את הכדור לקרן.

בדקה ה-43 הצהובים הכפילו את התוצאה במהלך כדורגל נהדר. עילאי תומר מצא את אורי הלוי באגף שהרים כדור מדויק אל ראשו של אנר אושמנדי שנגח את הכדור פנימה. 0:2 מכבי.

רגע לפני הירידה למחצית נשר הצליחו לצמק את התוצאה. כדור רוחב מהאגף הימני הגיע אל ריאן חלבי שבעט אל השער, תומר אלון הצליח להדוף פעמיים אך הבעיטה השלישית של חלבי מצאה את הרשת. 1:2 למכבי בירידה למחצית.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם מצב מסוכן עבור מכבי. בדקה ה-46 שחר רוזן הרים כדור מהאגף השמאלי הכדור חלף על פני השוער, פגע במשקוף ויצא החוצה. דקה לאחר מכן שוב הצהובים איימו על השער, הפעם ההתקפה הגיעה מהצד הימני. אורי הלוי נתן כדור רוחב, טל תורג׳מן בא אל הקצר והסיט את הכדור אל השער, אך הכדור הלך החוצה.

בדקה ה-56 מכבי יצאה למתפרצת. תורג׳מן נשלח קדימה, הוא עצר לפני הרחבה ומצא את הלוי שבעט מעל השער.

בדקה ה-70 נשר איזנה את התוצאה. המארחים חטפו את הכדור במרכז המגרש, אבירם ניגאטי נשלח אל הרחבה הוא בעט אל הפינה הרחוקה פנימה.

בדקה ה-72 מכבי חזרה לאיים על השער. איתי בן חמו השתלט על הכדור ברחבה אך הבעיטה שלו הוסטה מהמסגרת לקרן.

דקה חלפה ומכבי קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים. כדור קרן נחת בידו של שחקן הגנה של נשר והשופט קבע פנדל. ניב ברקוביץ׳ ניגש לבעוט, הוא בעט לפינה השמאלית פנימה. 2:3 למכבי.

בדקה ה-82 נשר ניסו לאיים על השער. ריאן חלבי בעט ממרחק רב ואלון קלט את הכדור. התוצאה נשארה בסיום 2:3 למכבי.