מכבי תל אביב ושרן ייני ינסו מחר להבטיח לעצמם עונה אירופית. האלופה תארח את דינמו ברסט (ד', 20:00) למשחק בודד במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות והיום דיבר הקפטן במסיבת העיתונאים שנערכה לקראת ההתמודדות.

על השוני ביכולת באירופה לעומת הליגה: 
"בשנה שעברה היתה לנו עונה מצוינת בליגה ובאירופה לא הלך לנו טוב. אין חוקים בכדורגל. אנחנו לא מתרגשים. אנחנו מנוסים בשלבים האלה. יש פה הרבה שחקנים שהיו בשלבים מכריעים ושחקני נבחרות. אנחנו כן לוקחים את הנקודות החשובות. קבוצה חכמה מבחינה פסיכולוגית יודעת לרדת לקרקע אחרי ניצחונות, ולהרים את עצמה אחרי הפסדים. ההשפעה של המשחק הקודם לא רלוונטית ברמות מקצוענות שלנו".

"במכבי יש ציפיות לנצח כל משחק", הוסיף הקפטן, "לחיות עם זה זה משהו שלמדנו. זה לא קל אבל זה מוציא מאיתנו הרבה, ואת הדברים הכי טובים".

לקראת ברסט:
"הסתכלנו על היריבה. יש שם שחקנים טובים, מהירות טובה בכנפיים ושל המגינים. אנחנו מכירים אותם ומצפים להתמודד בצורה טובה. ההיכרות איתם טובה".

ייני גם נשאל האם ההופעה באירופה גורמת לירידה ביכולת בליגה וענה: "אני מגיע לכל משחק ונותן לו את כל הכבוד ומתרכז בו. חשבתי אם ההתקדמות באירופה גרמה לנו להיות עם קצת יותר פוקוס שם. אני רוצה להאמין שלא, אני לא מרגיש ככה. אולי זה משפיע בתת מודע. כרגע יש לנו משחק מאוד חשוב בליגת האלופות ונתרכז רק בו. אם נעלה אני מקווה שלא נרד מבחינה פסיכולוגית, אלא שנמשיך לדחוף קדימה".