מכבי תל אביב תנסה לעשות מחר (רביעי, 20:00) עוד צעד גדול לעבר הופעה אפשרית בליגת האלופות. האלופה תארח באיצטדיון בלומפילד את דינמו ברסט מבלארוס למשחק במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי, והיום דיבר המאמן גאורגיוס דוניס במסיבת העיתונאים המסורתית לקראת ההתמודדות.

"זה משחק חשוב מאוד עבורנו. אנחנו רוצים להמשיך באירופה. יש לנו הזדמנות, אנחנו יודעים שזה משחק אחד, עשינו עבודה טובה במשחקים הקודמים ואנחנו צריכים למשיך כך גם מחר. זו מטרה גדולה עבורנו ואנחנו צריכים לתת הכל כדי להעפיל לסיבוב הבא".

"אנחנו יודעים שהתוצאות האחרונות לא היו טובות, במיוחד באפקט הפסיכולוגי עם מה שקרה במשחק האחרון, אבל מה שהכי חשוב בחיים ובכדורגל הוא לחשוב על הצעד הבא", אמר לאחר מכן, "אם אתה נתקע ברגע כלשהו לאחר מכן קשה להילחם על היעד הבא. אני מאמין שיש לנו שחקנים איכותיים ומנוסים ואנחנו מוכנים למשחק מחר".

על היריבה:
"ניתחנו את היריבה. עד כה שיחקנו נגד קבוצות מלטביה, ליטא ועכשיו בלארוס. הן שיחקו הרבה משחקים העונה וזה היה יתרון עבורן. דינמו עשתה שני משחקים טובים באירופה, במיוחד נגד אסטנה. הם מנסים לשחק, אנחנו יודעים מה היתרונות והחסרונות שלהם. אנחנו יודעים שהם בכושר טוב, אולי לא בליגה, אבל באירופה הם שיחקו טוב מאוד. אנחנו צריכים להיות רציניים ואני מצפה להופעה טובה מהקבוצה".

"זה כמו גמר. אין הזדמנות נוספות וזה אומר שאסור לתת דברים ליריבה", הוסיף, "אנחנו צריכים להילחם על הכל ולשמור על יציבות כאשר הכדור אצלנו. זה עבורי הדבר החשוב ביותר כדי להצליח במשחק".

על מצב הסגל:
"יש לי ביטחון בשחקנים. אני נמצא פה כמעט 5 שבועות ויש לנו רוח טובה באימונים. אני מאמין שיש לנו שחקנים טובים, ותיקים וצעירים. אנחנו מנסים להביא שחקנים נוספים. הבעיה לא כספית, רוב הפעמים השחקנים לא משתכנעים להגיע וזו הבעיה. אנחנו מחפשים אופציות שמתאימות לקבוצה".

על מצבו של סבוריט:
"הוא נפצע לפני שבועיים נגד מכבי פ"ת ופיספס הרבה אימונים. נצטרך לראות היום ולהחליט אם יהיה בסגל. הוא במצב טוב יותר משהיה. לאבי ריקן יש רגישות בברך, אני מחכה לראות מה תהיה החלטת הרופא לגביו".