פרוייקט אימוני עילית, המתקיים במקביל לתכנית האימונים הרגילה, היא תוכנית המוכנת מראש באופן אינדיבידואלי עבור שחקנים השייכים לפרוייקט. התכנים הנוספים שהשחקנים מקבלים מורכבים מנושאים מנטאליים, מפגשי וידאו, מפגשים פיזיים ואימונים טקטיים המבוססים על כל שחקן בנפרד.

מדי שבוע מתבצעת תכנית עבור השחקנים לגבי הפעילות שלהם לשבוע הקרוב. חלק מהמפגשים הם יותר מבודדים, מפגשים אחרים יכולים להיות עם שחקנים בעלי אותו תפקיד או שחקנים אשר ישתפו פעולה אחד עם השני במשחק עתידי. קבוצה של מומחים עובדים תחת ההכוונה של מנהל הפרוייקט, אורי דוד. מאמן מנטלי, מאמן כושר, אנאליסט וידאו, מאמן טכני ומאמנים טקטיים נוספים שיעבדו בפרוייקט במטרה לעבוד על אלמטים אינדבדואליים. יחד עם אורי דוד, ישנם מספר מאמנים מאקדמיית הנוער שעוזרים לקדם ולשפר את השחקנים הצעירים בהתאם לפילוסופיית המועדון. דדי בן דיין – מאמן הגנה, דוד רביבו – מאמן קישור, קרלוס צ׳אקנה – מאמן התקפה, ישראל עיני – מאמן שוערים ובועז ברכה וחמדה מרעי -מאמני טכניקה.

המומחים, נפגשים לפני כל אימון כדי להדגיש אלמנטים שיש לעבוד עליהם ולשפר עבור כל שחקן. הצוות חולק ומשתף עם השחקנים ומאמניהם את הפעילות הנעשית ואת הסיבות לעשייה. השחקן מקבל מהצוות המקצועי את המידע על מנת לשפר ולהתקדם בנקודות ספציפיות. המאמן מקבל את המידע כדי להמשיך את התהליך גם באימוני הקבוצה.

מנהל הפרוייקט, אורי דוד, שיתף אותנו בפרוייקט המיוחד: ״היום התחלנו את הפרויקט הכי יוקרתי של האקדמיה. הפרויקט משלב אימונים טכניים, טקטיים, פיזיים ומנטלים בקבוצות עבודה קטנות. כך שכמעט על כל שחקן יש מאמן על המגרש.

 בניית מערך האימון נעשית על ידי בשיתוף האנליסטים של מחלקת הנוער, דור חסיד ושלומי טובול. הבנייה נעשית על פי ההערות ממשחקי ואימוני הקבוצה בשיתוף עם מאמני הקבוצות. מכאן נבנה האימון בהתאם לפילוסופיה של האקדמיה אחרי מחשבה עמוקה לאימונים יחודיים לכל שחקן שנמצא בפרויקט. בנוסף אנחנו משתמשים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לצורך איסוף מידע על השחקנים בנושאים הטכניים ופיזיים.

מחוץ למגרש יש לשחקנים תמיכה באמצעות מירב לוי, המאמנת מנטלית, עינב גרוסמן התזונאית, וכמובן צוות האנליסטים שלנו שמבצעים וידאו אינדוידואלי על כל שחקן ושחקן. ברמה האישית אני גאה לנהל פרויקט בסדר גודל כזה בחשיבותו ואני בטוח שהשחקנים יעברו לרמה הבאה שלהם בקצב יותר מהיר בתקווה שיהיו מוכנים לאתגרים שנציב להם בעתיד הקרוב והרחוק״.