"מתי יוציאו את החולצה הכחולה"? "מה עם מדי החוץ"? "אומרים שמכבי תשחק העונה בשחור…". רגע לפני שהאלופה תשחק בשבת את משחק החוץ הראשון שלה בליגה, מועדון מכבי תל אביב והמלבישה הרשמית FILA גאים להשיק את מדי החוץ לעונת 2020/21. הפעם, כפי שחלקכם הערכתם, קיבלו המדים טוויסט מרענן ומפתיע במיוחד.

לראשונה בתולדותיה, תופיע מכבי במהלך העונה עם תלבושת שחורה למשחקי החוץ. אלו מדים השואבים השראה עיצובית מעולם האופנה של FILA, שהצליחה שוב להפתיע וסיפקה לנו הפעם את אחד העיצובים הנועזים והאלגנטיים ביותר שנראו במכבי.

חולצת החוץ החדשה עוצבה בתבנית עדינה של משבצות בגווני שחור. על גביה מופיעים האלמנטים השונים דוגמת סמל המועדון, לוגו FILA, לוגו הספונסר הראשי PenguinPickUp וכיתוב שמות השחקנים בצבע זהב. השילוב בין הצבעים מעניק לחולצה מראה יוקרתי מהרגיל.

כמובן שגם הפעם לא התפשרנו על האיכות. המדים מותאמים לצרכים של שחקני ואוהדי הקבוצה ומציגים שילוב מושלם של עיצוב ייחודי, טכנולוגיה מתקדמת ונוחות בלתי מתפשרת.

מדי החוץ מצטרפים לתלבושת הבית הצהובה וקולקציית האימון אשר הושקו מוקדם יותר הקיץ, ויחד עם התלבושת הלבנה משלימים את מדי הקבוצה לעונה הקרובה. בינתיים, אפשר להירגע, אבל עדיין מומלץ לצפות לעוד הפתעות.

מדי החוץ של עונת 2020/21 מחכים לכם כבר עכשיו בחנות האונליין ובחנות הרשמית בקריית שלום כמו גם בחנות הפופ-אפ בקניון הזהב בראשון לציון. את החולצה החדשה ניתן למצוא גם בחנות האונליין של FILA בקישור הזה.

תתחדשו!