בעקבות הודעת הסגר הנוסף שנקבע ולאור הנסיון מהסגר הקודם, אקדמיית הנוער נערכה מראש על מנת לייצר מגוון רחב של תכניות במהלך הסגר בו השחקנים ואנשי הצוות יוכלו להמשיך ולהתקדם מבחינה מקצועית.

ברמת הצוות המקצועי אקדמיית הנוער דאגה לקיים מפגשים אינטרנטיים פנימיים, שכל מאמן עורך הרצאה לטובת המאמנים האחרים במחלקה.בנוסף אנחנו ממשיכים לחזק את הקשרים הבינלאומיים כאשר אנחנו יוצרים שיתופי פעולה עם מועדונים מרחבי העולם. ביום חמישי האחרון נערכה פגישה מקצועית עם האדם שאחראי על פיתוח השחקנים בקבוצת F.C Basel. בשישי הקרוב תיערך פגישה עם מאמן U23 של Sparta Rotterdam ובשבוע הבא המאמנים יקבלו פגישות העשרה עם מאמנים מקבוצת Exelcior Rotterdam ההולדנית, בכל שכבות הגילאים. 

מבחנית השחקנים, אקדמיית הנוער דואגת לייצר פעילות אקטיבית ברמה הטכנית והפיזית, כך בכל יום הם מבצעים אימוני בניה גופנית ואימונים טכניים עם הכדור. בנוסף השחקנים מקבלים כל יום הרצאות מאנשי המקצוע של האקדמיה: מאמנת מנטאלית, תזונאית, אנאליסטים, תקשורת, מאמנים ובנוסף הרצאות משחקני הקבוצה הבוגרת: דור פרץ, דן גלזר ויונתן כהן. כל אחד יספר את סיפורו האישי ובנוסף השחקנים יוכלו לשאול שאלות ולקבל טיפים מהשחקנים שגלו במחלקת הנוער של המועדון. בהמשך גם שחקנים נוספים יקיימו הרצאות.

אקדמיית הנוער ממשיכה לפעול גם בתקופת הסגר ולמרות המגבלות. המטרה היא להמשיך ולעשות את המיטב על מנת לפתח את השחקנים והצוות עד החזרה אל המגרשים.