אחרי שנפרדו ב-2:2 עם מכבי חיפה בסמי עופר וחזרו עם נקודה הביתה, קשר הצהובים, דן גלזר, התייחס למשחק, התוצאה והפתיחה בליגה.

"אני רוצה לפתוח ולומר שאני גאה להיות חלק מהקבוצה הזו", אמר גלזר. "אנחנו הוכחנו שיש לנו הרבה אופי. רצינו לנצח את המשחק והרגשנו במחצית השנייה שאנחנו יכולים לעשות את זה אבל הגול השלישי לא נכנס. אני חושב שאנחנו לא יכולים לפתוח משחק ככה. לא משנה מה לא יכולים לתת לחיפה להוביל עלינו 0:2. אבל הצלחנו לחזור למשחק ולשמור על כח ההרתעה שלנו ולהראות שאנחנו לא נשברים בקלות. היינו חייבים לנצח את המשחק הזה אבל כל הכבוד לחיפה על המשחק שלה. הליגה היא מרתון ואני מקווה שבסוף נהייה במקום הראוי לנו".

"זו לא מכבי תל אביב שאנחו רוצים לראות", הוסיף גלזר. "אני מאוד לא אוהב את פתיחת המשחק שלנו הערב. אבל לא כל הקבוצות היו חוזרות וצריך גם להסתכל על זה. רצינו לנצח ואני מרגיש קצת עצבני כי הרגשתי שאנחנו יכולים לעשות את זה. נמשיך הלאה ואני מקווה שבמשחק הבא כבר ננצח".

על המעבר בין מקו של 4 ל-5 בהגנה: "זה דבר טריוויאלי שמשנים קו הגנה מ-4 ל-5 או הפוך במהלך משחק. הרבה קבוצות עושות את זה. אנחנומוכנים לכל שיטה".

על המצב בטבלה והעובדה שהקבוצה לא ניצחה מתחילת העונה הוסיף גלזר: "מאכזב מאוד. לא ככה רצינו לפתוח את הליגה. אבל מצד שני אנחנו משחקים באירופה ואני חושב שהרבה קובצות היו רוצות להחליף איתנו. אחרי שנתיים של אליפויות יוצאות מן הכלל אומרים שהאליפות השלישית היא הקשה ביותר אבל אנחנו מקווים לשפר עמדות ולהיות שם כדי להילחם על זה".