מכבי תל אביב קיוותה לחזור הערב (ב') מסמי עופר עם ניצחון ראשון העונה בליגה, אבל הצהובים, שנקלעו לפיגור 2:0 מוקדם במשחק, הצליחו לחזור ויאלצו להסתפק בנקודה.

בסיום המשחק סיכם דוניס ובחר לפתוח באחריות שהוא לוקח על החלק הראשון של המשחק: "אני לוקח את האחריות על זה בחרתי לפתוח עם 4 שחקנים בחלק האחורי והקבוצה נראתה רע מאוד. השחקנים לא התאימו את עצמם למערך הזה ואני לוקח אחריות על זה".

על איך שהמשחק התפתח הוסיף המאמן: "ב-30 דקות הראשונות השארנו לדעתי את הלב שלנו בבית. במשחקים מהסוג הזה, כמו דרבי, אם לא תשחק עם הלב אין סיכוי שתיקח איתה אף נקודה הביתה. אחרי החלק הזה שינינו את המשחק. נלחמנו יותר. ב-60 הדקות שנותרו היינו לדעתי הקבוצה הטובה במגרש. יכולנו גם לנצח אותו. נצטרך לקחת את מה שטוב מ-60 הנקודות האחרונות. לצערי זה לא מספיק עד כה כי עדיין לא מצאנו את הניצחון".

"אני חושב שכשאנחנו משחקים עם 4 שחקנים מאחור העמידה הטקטית שלנו במגרש חלשה מאוד. כבר שיחקנו עם 4 שחקנים מאחור העונה ונראינו טוב יותר. נצטרך לעבוד על זה. נצטרך לשמור על היכולת מ-60 הדקות האחרונות של המשחק. הנענו כדור מהר. הגענו למצבים. שיחקנו חזק ונצטרך לשמור על כל הדברים האלה".

על הפערים ביכולת של הקבוצה מהתוצאות החיוביות בליגה האירופית לתוצאות בליגה הישראלית אמר דוניס: "מדובר בשתי משחקנים שונים. באירופה אנחנו שומרים על האיזון בקבוצה, מנצלים הזדמנויות ועושים את זה טוב מאוד. בליגה המקומית אנחנו לשחק יותר עם הכדור ולהגיע למצבים. בשני המשחקים הראשונים עשינו את זה אבל לא הבקענו. מדובר בסגונות שונים של משחקים".