מכבי תל אביב סיימה את משחק העונה הראשון נגד מכבי חיפה בתיקו 2:2 בסמי עופר. הצהובים של דוניס הצליחו למחוק פיגור 2:0 אליו נקלעו כבר בדקה ה-10 משערים של שרי ורוקאביצה. גררו לפני המחצית ויונתן כהן שנכנס מהספסל במחצית השנייה כבשו לצהובים.ייני רשם את הופעתו ה-450 במדים הצהבים בכל המפעלים.

פרי גיים

אחרי הניצחון ביום חמישי על סיבאספור ולפני היציאה למשחק החוץ נגד ויאריאל, גאורגיוס דוניס בחר לערוך מספר שינויים בהרכב הצהובים. ראשית, השינוי במערך. מכבי פתחה עם 4 שחקנים בקו האחורי: שרן ייני (שרשם הופעה 450 בצהוב) איתן טיבי, לואיס הרננדס ואנריק סבוריט. בקישור פתחו דן גלזר עם דור פרץ ואייל גולסה. אבי ריקן דן ביטון וגררו פתחו בחוד ההתקפה של מכבי.

מחצית ראשונה

אחרי דקות ראשונות של גישושים, מכבי חיפה עלתה ליתרון אחרי שחילצה כדור במרכז המגרש וחילוף מסירות של רוקאביצה עם שרי הוביל את האחרון למפגש אחד על אחד עם טננבאום וסיומת לפינה השמאלית ופנימה. 0:1 לחיפה.

דקה אחת חלפה וחיפה מנצלת שוב את ההגנה של מכבי לא מוכנה ורוקאביצה בעט מ-16 מטרים לפינה השמאלית של טננבאום והכפיל את היתרון של חיפה. 0:2 לחיפה.

ההתקפה הממשית הראשונה של מכבי הגיעה בדקה ה-23 כשגולסה בכדור עומק לרחבה ניסה למצוא את הרשת אבל חבשי היה במקום כדי לחלץ את הירוקים מספיגה.

בדקה ה-38 מכבי חזרה למשחק. אייל גולסה פרץ מצד ימין והעביר רוחב לרחבה. גררו בנגיעה צימק את התוצאה. 1:2 לחיפה. זו גם הייתה תוצאת המחצית אליה ירדו שתי הקבוצות.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית ערך דוניס שני חילופים: אלכסנדר פשיץ' ומאור קנדיל נכנסו על חשבונם של גררו וייני. פשיץ' מצא את עצמו כבר בדקה ה-50 בהזדמנות ראשונה כשבעיטה שלו מתוך הרחבה לא הייתה למסגרת.

בדקה ה-61 ערך דוניס חילוף נוסף, כשיונתן כהן נכנס על חשבונו של אייל גולסה. בדקה ה-67 סבוריט כמעט ומצא את השיוויון אחרי שכדור שהתרומם מעל ההגנה החיפאית ונגח כדור שמצא את גלזר מוכן בשער.

9 דקות אחרי שנכנס יונתן כהן החזיר את מכבי למשחק. התקפה של הצהובים מצד ימין, קנדיל העביר רוחב וכהן נכנס בין הבלמים וצימק ל- 2:2. 

מכבי המשיכ הלשלוט בכדור ופשיץ' כמעט ועשה את המהפך אחרי שניס הלבעוט בסיבוב מתוך הרחבה, אך הכדור היה חלש וגלזר לא התקשה לקלוט אותו.  בדקה ה-82 אופיר דוידזאדה נכנס על חשבונו של אבי ריקן.