2.11: מכבי חיפה – מכבי ת"א, 21:00 בסמי עופר
החודש של מכבי יחל הערב במשחק מסקרן נגד מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-4 של ליגת הבורסה לניירות ערך. לחצו כאן כדי להיזכר בכמה ממפגשי העבר הגדולים בין הקבוצות. 

5.11: ויאריאל – מכבי ת"א, 22:00 באיצטדיון לה סרמיקה
אחרי שני ניצחונות בשני המשחקים הראשונים בליגה האירופית מכבי תשוב לאיצטדיון בו השיגה ניצחון יוקרתי בשלב הבתים של 2017/18. שחקניו של דוניס יפגשו את מי שנחשבת לקבוצה הטובה ביותר בבית, ינסו להפתיע ועל הדרך לעשות צעד נוסף לעבר מקום בין שתי הראשונות. 

8.11: בני סכנין – מכבי ת"א, 20:15 בדוחא

רגע לפני יציאה לפגרה נוספת, הלו"ז המטורף של האלופה בשבועות האחרונות יסתיים עם משחק חוץ מול בני סכנין במסגרת המחזור ה-6 של ליגת הבורסה לניירות ערך. כזכור, הקבוצות כבר נפגשו העונה בגמר גביע הטוטו, כשבסיומו מכבי היתה זו שזכתה בתואר. 

9-20.11: פגרת נבחרות
לקראת אמצע החודש מכבי תצא לפגרה בת כשבועיים בעקבות משחקי הנבחרות הקרובים. נבחרת ישראל תפגוש בימים אלה את נורבגיה במשחק ידידות ואת צ'כיה וסקוטלנד במשחקים נוספים במסגרת ליגת האומות.

למרות ההפוגה מכדורגל אנחנו נדאג להמשיך לבדר אתכם גם בימי הפגרה. חובבי הגיימינג בוודאי ישמחו לדעת שגם הפעילות של קבוצת Maccabi eSport תימשך בתקופה הקרובה, ואנחנו יכולים לספר לכם שיש גם הישגים שעליהם תשמעו בקרוב. בנוסף השחקנים שלנו, דור ואור אליגולא, גם מכינים לכם טיפים שכל מי שמחשיב את עצמו לשחקן FIFA רציני חייב להכיר. 

חגיגת הקניות הגדולה בעולם חוזרת! 
חודש נובמבר ידוע כחודש הקניות ברשת, וגם השנה חנות האונליין שלנו מתמרקת לקראת חודש מ-ט-ו-ר-ף של מבצעים.

מתחילים עם פסטיבל הקניות הישראלי SHOPPING IL וממשיכים ל-YELLOW FRIDAY המסורתי. מה ברשימת הקניות שלכם לחודש הקרוב? כתבו לנו בהודעות ואולי תשפיעו על המבצעים הבאים!

מלבד זה, השקנו את קולקצית החורף המהממת שלנו בשיתוף FILA, המלבישה הרשמית שלנו. כאן לא נרצה להכביר בפרטים, אלא לתת לעיניים שלכם להתענג על הפריטים הבאים בארון שלכם 😍

לחצו כאן למעבר לאופנת החורף

21.11 (לא סופי): הפועל חדרה – מכבי ת"א
השחקנים של גאורגיוס דוניס ישובו מהפגרה הישר למשחק ליגה שצפוי להתקיים באיצטדיון בנתניה, בו יפגשו את חדרה במסגרת המחזור ה-7. המועד הסופי של ההתמודדות יפורסם בהמשך. 

26.11: מכבי ת"א – ויאריאל, 19:55 בבלומפילד
כמיטב המסורת במפעלים האירופיים, המחזור ה-4 בשלב הבתים הוא למעשה "מחזור מראה" של המחזור שקדם לו. על כן, מכבי תארח הפעם את ויאריאל ותקווה לסיים בעמדה טובה את צמד המשחקים מול הספרדים, לפני מחזורי הסיום מול קרבאח וסיבאספור. 

28.11 (לא סופי): מכבי ת"א – הפועל כפ"ס
אחרי סדרה של משחקי חוץ במסגרת הליגה, מכבי תשוב לבלומפילד ותארח את הכפר סבאים במשחק במסגרת המחזור ה-8. גם המועד הסופי של משחק זה יפורסם בהמשך החודש.